DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, September 14, 2012

Marathon story ttg DIA



Salam Readers,

simple update tentang dia...........

sejak dua tiga menjak ni DIA dah semakin close dgn mak aku...ohhhoooo strategi yang sama aku guna dia telah curik...sangat tak adil. hahahha..masa depan-depan suh tukar panggilan "makcik kepada mak" dia malu lah segan lah...aiyoooooo tapi dis morning dia singgah breakfast kat umah tadi...andddd aku terdengar depa dok bersembang dua orang baguih la dia dah panggil "MAK" kat mak aku...ohhhhhh sangat terharu..
and mak aku pun selalu jugak dok ceghita pasai " Dia" and alhamdulilah depa dah semakin mesra dan pandai melawak dah....legaaaa

I rilli hope he can feel the real "Kasih Sayang" from ibonda tercinta.

>_<



p/s : tenkiu readers for the reading and review...date wedding sudah ada 

No comments:

Post a Comment