DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, October 7, 2012

Bride to Be 2013



Salam readers,

Alhamdulilah bakal B2B rupanya aku nih ye...syukur ke hadrat ilahi
baru dok main kira-kira matematik tadi.
kalo ikut bulan +/- 5 bulan larhhhh
tapi kalo ikut hari  +/- 154 hari je.......................................................................


Dan sesungguhnya semua persiapan adalah 0%
penat la nak mula dari situ
nasib baik ada buat list dan buku lama masa majlis tunang dulu
phewww xla berat sangat sebab page pakai pun tak abis lagik
dan kali ni aku mula dari pages belakang...ehheheh agak pelik skit tapi takpela janji ape yang aku tulis aku faham.


now benda ni sentiasa dalam beg.....SENTIASA....my best fren!
chumel tak???

Dan ada bad news incik tunang and family terpaksa moved out dari berek polis sebab ayahnda nya kan dah takde so no point dorang stay lagi...adik dia pun dah abis upsr so dorang decide nak move out ke kulim
wheeeeeeeeeeeeeeeee secara kebetulan rumah yang arwah abah beli tu berdepan ngan rumah pak long n mak long aku kezen2 aku pun ramai yang dok area2 tu je...ni lah namanya kebetulan

Dan kebetulan jugak kampung halaman incik tunang sangat lah dekat dengan kampung abah
fuyooooooooooooooo sangat kebetulan...untung la pasnih xleh nak berebut2 sebab dekat sangat2.

haishhh melalut dah.........jom kona balik
btw, persiapan buat masa ni betul2 lokasi majlis, tarikh je yang betul2 confem
hehehe yang lain2 semua masih belum dan masih survey.........

eh eh eh nak share ni
baru tadi petang, eh tadi ke?? erm consider kemaren la ek....tengah dok chat2 akhirnya terbook la untuk baju nikah....hopefully tailor tu buat dengan jayanya dan dia adalah seorang yang sangat manis bahasanya.

uolls kalo aku nak tokok tambah skit boleh tak?? during my survey time, ade lah 1 butik tu kan
dia punya hover macam dia lah butik paling grand dlm penang nih uolls...pastuh dia punya layan tak layan.................weh aku paling sumpah seranah kalo masuk kedai camtu...tak kiralah hatta kedai makan sekali pun elergik la wey!!
so aku layankan kerek dia lagi.................aku tanya design baju yang seswai untuk aku, dia jawab acuh tak acuh ja, ampa tak geram ka??? cuba kalo dia mai survey kat aku, then aku layan dia centuh? pastilah angin kan...aku pun apa lagi...boh ayat last......kak ni harga ni harga muktamad dah ka bajet saya 1.5K ja agak-agak pakej mana yang seswai....nindia dia punya muka tarik 5 det ja (opss 5sen)...pastuh angkat kaki dan belah!! meluat..hang nak buat bisnes tapi hang buat macam nak juai cokodok basi,,,,buleh???

Sekian cacian, makian saya berbentuk teks dalam bahasa ibunda saya ..... :P

p/s : hamek ko!

9 comments:

  1. Wahhh dah tak lama ler tu.. cantek aaa area kulim jugak yer nanti..so boleh la mai bertandang rumah kami nanti.. sekarang masih dalam pembikinan yer.. nanti datang kulim jgn lupa singgah ok??

    ReplyDelete
  2. insyaAllah ujung tahun ni dorg pindah...depan umh mak long tu je..so pas kawen nt makin kerap la pegi kulim since abg dia pun dah duk sg lokan...akk jgn muntah ijau plak klo2 muka ni je ketuk pintu kaco wiken akk ahhahahah

    ReplyDelete
  3. hmm kalau muntah pun kuaq kaler purple jer kik kik.. Maii laa sebelum tu rojer dulu mana tau kami ni kan kaki jalan2.. maii jer jgn malu2 okays..

    ReplyDelete
  4. Today marks another 5 months towards my wedding. have fun for the preps!

    awifetobebtb.blogspot.com ;-)

    ReplyDelete
  5. Salam Maya & all B2b 2013

    Gurls i nk share cni kita ader promo utk htrn fresh flower, mini dais...deco wedd & engage etc. utk feb special promo.

    sudilah kira nye like our page

    https://www.facebook.com/CallalillysCreation?bookmark_t=page

    Callalilly's Creation....utk new design pelamin, hantaran & flower arrangment in reasonable price. happy viewing ya. Tq <3

    February 2, 2013 at 1:28 AM

    ReplyDelete
  6. salam dear b2b 2013

    saya atie..:)

    salam perkenalan dr ex b2b 2012

    http://mizatie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. hi dear bride2be...

    visit my blog http://nurulhafizahhairi.blogspot.com

    Check my post The Perfect Bridal Corset

    ReplyDelete
  8. hi korang....b2b 2013 jugak ek..tahniah

    ReplyDelete