DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, October 31, 2012

Luahan Hati



Salam readers,

aritu kan...ade cter kan...yang aku balik kampung
masa kat kampung kan semua pak cik mak cik aku cam esaited la kan nak tau and korek2 cerita pasai incik tunang. Tak kurang jugak ada yang korek ruhsia aku nak hanimun kat mana...
heheh ruhsia la...
tapi seriusly aku tak penah tengok abah ngan mak sehappy macam tu...alhamdulilah harapnya bahagia dan kebahagiaan ini berpanjangan....amin !

Ni nak story lah...ade sorang sepupu...eh bukan SE tapi dua pupu kot ahhaha....kami memang agak close.
Last year masa CNY wedding dia dengan wanita pilihan dia...so aku memang tak amik port langsung cantik ke buruk ke wat eva la kan....dah hang yang pilih kena la dengan hati hang tak perlu tanya pendapat orang kannn??

Yang aku sentap sangat tu masa kitorang pi beraya umah dia kan...dengan bangganya dok sebok2 story pasai incik tunang aku,kalo story bese takpe ni macam dok menghanjen2  plak and paling rasa nak baling bahulu tu part dia kata kat pak cik aku, 

" pak cik yang baru nak masuk tu pun sama kaler la dengan dia, (pastuh dia gelak2) then dia kata uish2 J** (merujuk kepada diri dia sendiri) lagi hensem dari detu kot "

Aku pon ape lagi, hangen satu badan walopon tengah kokak ais batu taim tu....geram, aku pun reply la, hitam ka putih ka ensem ka buruk ka janji hati baik and so what ?? yang nak idop ngan dia tu aku, bukan hang okaehhhhhh !!
Malu lah nak bergaduh pasai ni, kitorang pun bukan darjah 3 kan....so what aku tak penah tanya pon nape wife hang yang gebu tu gemuk ? oh ya lupa orang2 educated takkan tanya soklan fishsy macam deni khennnnnn....


So akibat kesentapan tu kan uolls....rasa sangat terkesan dan menyampahhhhhhh
Takpelah biak pi kat dia, tak kesah pun, selama ni pun waktu aku susah senang semua Incik Tunang yang selalu bersama....and so what dengan pernyataan bongok detu kannn...


gambar hiasan 

ni masa abang incik tunang akad nikah last september :)

gambar hiasan 

ni plak masa majlis pertunangan abang incik tunang last July
(me with his beloved family)

Saya tak perlukan seseorang yang hensem utk melengkapi hidup saya, cukuplah sekadar sejuk mata memandang dan hati tenang bila bersama dia.

p/s: entry marah sangat sorry uools...


3 comments:

  1. uish..klau teha pon teha mrhh..sukati kita la..janji tunang kite tu baikkk..muke hensem pon wat pe kan yanii..aih..marah aihhhh~~

    ReplyDelete
  2. sabar ye...jangan pedulikan orang cakap.mulut org tak boleh tutup.
    true.xperlu yg hensem pun.yg penting ikhlas sayang kita, boleh jaga kita, n kita sayang dia. ^__^

    ReplyDelete
  3. thanks uolls....harap dia sentap dengan kebahagiaan kami satu hari nanti hahahhaha gelak keji sket :)

    ReplyDelete