DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, October 12, 2012

B2B : tips kecantikkan



Salam readers,

aiyooo stress la....tadik ade sorang kawan mak aku nih
dia cakap sebelum kawen elok la pegi buat facial
dia pun mula la start ceghita experience dia dulu
hey uolls...........very the concern la mak cik tuh !!
then aku tanya la teruk sangat ke muka aku ni??
terus selamba dia kata dia kata kalo dia kat tempat aku dia dah mula
dia kata kalau dia la...means KALAU dia
okehh fine
sebab dia over concern
eh salah bukan over...........erm dia sayang aku kot :)

oke now aku ada buat sikit research

jom tengok











p/s : macam best je kan...so lets start to do this...



No comments:

Post a Comment