DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Tuesday, October 23, 2012

B2B : Progress



Salam readers,

korang camne ok ke? sehat?
aku last day kje ritu incik tunang ajak pi kedai akak ipar dia kat seberang nun....again n again
uish2 orang tu dah menikah pun dok rindu lagi
paham2 la kalo dah jumpa dua beradik tu takkan sekejap punya la
haishhh very the family man okehh

Depa sembang punya sembang sampai jam 11 malam...mata pun dah tak larat nak angkat
tapi dua beradik tu dok cerita2 lawak dulu2 dekat akk ipar...haiyooooo depa gelak sakan aku dok layan menguap...ngantok okehh...then buat2 signal mata suh undur diri...baru hegeh2 nak balik...demm!
Kebetulan aritu aku yang amik incik tunang so haruslah hantar balik ke pangkal jalan yang benar rumah.....
cun2 kul 12 sampai umah..dan akhirnya wiken tu aku pun DEMAM wokehh

esoknyer misi meeting dengan kak Lia...owner Istana Pengantin
fes taim bawak incik tunang and tunjuk dekat kak lia...
kak lia suh tes baju tu kebetulan ex bride br anto kat kedai kan
then k.lia try la corset kan dulu...malangnya ex bride tu kurus sikit je dari aku (ceh tanak kalah yer uolls)
erm so sad okehh...so lepas tu kitorang just diskas and aku remind balik ape yang aku nak
erm so far korang nak tgk tak list dia???



pastuh aku mintak nak 1 baju je
so aku tolak then kak lia kata buleh ganti dengan baju Lelaki baru (since figure body future asben ai ni sgt tidak ramai yang memilikinya, so kene la buat baru)
then untuk aku dia bagi baju baru yang mana aku orang seken yang akan pakai
(dalam otak korang mesti aku dresap ala-ala princess kan.......nan hado princessnya tgk cutting la)

pastuh aku mintak add kan

** treatment sebulan sebelum wedding 
** treatment seminggu sebelum wedding
**henna (kak dan tangan)
foc :: inai giling
banner

total up semua ::: RM 3395

korang rasa?? mahal tak?? berbaloi x??


Actually....lepas aku selak-selak album...terperasan gamaq ni


erm ni umah arwah tok ba aku

huhuuuuhuhuh
kazen aku amik kak lia jugak la ek...jom tgk result


ni pelamin dia...comel jugak dan agak seswai la dengan saiz rumah khensss


ni hasil mekap
sorry na asben dia cam blurrr hehehehhe


ni kat meja beradap...ni pun cantek....tahla mebi pilihan kaler dia kot kannn
cantek sangat tapi verry the 2008-2009 centu


yang ni plak aku nak tunjuk design baju....sangat cuns okehh bebeh...sumpah aku suke ...kalo la cutting aku macam dia kan...hurmmmmm

so macam mana ??? ok tak pilihan aku nih??


p/s: dok kecik ati bila tanya soklan kat depa, depa jawab yo yo or jek.... hahahha








3 comments:

  1. hai baru follow ur blog.. come visit dija punye blog :) ok la harge 3000++ lebih ade add on treatment bagai kire sangat murah la :)

    ReplyDelete
  2. hi dija..tenks for ur time....aah betui dija mana nak cari lagik mcm ni punya price...tapi cam yani xleh nak expecting more on their jobs...hehehe cuma berharap smoothly going on jer...
    #ok dija i follow u #

    ReplyDelete
  3. good luck dear ;) Sy ni pun ngah nervous gak hasil vendor n butik baju nanti.huk..Hope cantik la :D salam kenal dear B2B 2013..

    ReplyDelete