DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, October 31, 2012

Semalam yang hangat :)



Salam Readers,

semalam kan heheh semalam adalah selasa,
so incik tunang takde game, jadik since tengah hari tu abang dia inbox aku suh pi seberang malam tu, so aku berjaya la pujuk adik dia, then akibat esaited itew...aku terperangkap dalam jem
jem sangatttttt
mencik taw !! then kan tengah mata aku meliar dok tengok kiri kanan jalan sebab kiri kanan jalan tu selalu tunjuk offer, erm jap aku google tunjuk hehehhe

google

google

macam tu la...ralit aku dok tengok 1 per satu dok buat offer tiba2 bump dari belakang.....alamak jalan dah la jem...uncle teksi tu bump belakang plak...hampeh tui
then slumber je dia turn masuk jalan lain....haish dalam hati berharap sgt xde apa2...
sampai ja kat umah incik tunang aku teroih merungut...hahahha padan muka.
Pasai dia la aku lambat....so teruskan jugak plan pi seberang.
kami dah deal nak jumpa kat umah dia kat sg Lokan je...

phew sesampai je tu kami posing2 dulu...dok tunggu tuan umah lambat sangat





hahahahhah gamaq pose gedix...yang mata dia tutup tu sebab flash...over kan??

akk ipar dia pun sampai then dia masak mee hailam kami pun late dinner sama2...kul 12 sampai penang balik.....huuhuh

p/s : sekian lohhh



2 comments:

  1. penaatttt tpp mesti enjoy kannnn..heee


    yani!..review laaa pasal inchloss..heee

    ReplyDelete
  2. teha : betul..even penat tapi seronok dapat enjoy dengan bakal family heheheh....inchloss ek...erm ok..kelakar la plak..

    ReplyDelete