DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, November 1, 2012

RESIPI : Spagethi getik Cheese :)



Salam readers,

aritu la kan...heheh dah lama dah aku kepam nih
saje gatai nak jugak tepek kat sini
tekak memang western gila taim tu teringin sangat2
sampaikan beli daging kisar pun hentam je

bese aku beli yang ni


tah macam mana tah tesco takde stok yang ni kan
so aku pun hentam beli yang jenama Azmy (agak x sedap)


aku suka guna puri tomato yang brand tu
and 2 jenis faveret lada hitam and putih


letak minyak rebus daging, then dah masak daging letak tomato puri tu
sebab ni versi pemalas so takde ape2 dah selain daripada daging tu
ngeh ngeh ngeh



maka terhasillah !!!
tara................................................................SEPAGETI GETIK CHEESE
(cheese tu aku beli ready made punya, yang sama macam chezy wedges kfc tu, balik tambah air je)

Dap dap dap.....

p/s : Selamat mencuba



No comments:

Post a Comment