DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, November 1, 2012

RESIPI : Chese lapis berdaging



Salam Readers,

okehh ni pulak resipi ermmmm bila ek...bila mak ngan abah tak dak kat umah kot hehehhe
ekteli resipi aku sendiri main campak2
 jom teruskan


sama je macam nak buat spageti
aku rebus daging, then letak la blek pepper ke white pepper ke hape
then biar sampai dia masak



bahan daging tadi aku mix dengan kentang dadu n bawang dadu
satukan dengan tomato puree
nice kan??



pastuh lapis2 je dgn cheese
verry the cheezyyyyyyy
yummy

siap sedia di bakar

yummy 
sumpah sedap !

p /s : Jangan Lupa Cuba k ????

No comments:

Post a Comment