DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Tuesday, July 7, 2009

Teringat la pulok !!!

baru tadik lepas godek2 sume pic n selak2 memo aku kat kuantan mula terdetik dalam hati....ape la agknyer dorg wat yer...sedangkan aku skang ni penganggur terhormat...well bukan tanak keje my mom xbape chat so nak temankan die till die sembuh..sian kat die..paling xleh blah aku ni da macam housewife cos rutin aku stp pagik cam biase je...
::::..bangun pagik..:::
::::..g pasar beli barang dapor n start thinking ape nk masak pagi ni...:::
::::..beli sarapan pagi utk mak n aku jew...:::
::::..lepak2 dgn mak smbil tgk martha stewart...:::
::::..cukup jam aku g masak,kalo malas ptg sket baru masak...:::
::::..kerahkan adik2 supaye g ngaji,kalo x dorg wat xtaw jek...:::
::::..pastu tido kejap 30 menit...:::
::::..then tgk tb,basuh baju,layan tenet kejap...:::
::::..malam lepas solat magrib,sediakan mkn mlm utk fmly lak...:::
::::..pastu mula jadik chek gu plak check keje skola dak2 ni(xley harap dorg ni...:::
::::..pastu berangan ape yang patot b4 tdo...xpown cam skung ni layan tenet till late nite...:::

tapi sume ni akn berakhir bile my mom nak start bussiness sok,so aku la yang paling bz terkejar sana sini...walopon aku patotnye keje dalam bidang aku tapi aku amat2 berharap dapat jadi bussines woman yang berjaya cos dalam otak aku ni cume pk tentang keuntungan dari usaha sendiri...insyaAllah...so kalo ade yang nak try ape yang aku jual leh r mail ke call ke deal utk bussines ye..

No comments:

Post a Comment