DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, July 20, 2009

miss them..............

hahah ni taim berposing lepas da konyang(ekteli blakang umh jew) heheh cHomEL x??

ingat x pic ni di amik secara ruhsia (hampes)...ade bran nak teke bontot x???

hahah ni paling sweet botui2 tgh jalan gilo ko hapo....mang asek kene hon jerk la aritu...

time to hav fun padehal ni da dekat2 final...dan mase tu msg2 tgh miskin tapi ade ati gak nak torent habes2 an....

# ladies nite macam gilo..ngat x time ni gas kat umh da abes...mls nak kuar duit kite gune dapo kayu....kui kui kui#

okeh utk kali ni just nak tulih pasai my old2 fren lah...adoi rindu betui kat dorg tringat sgt ape je xtvt kat umh sewa dulu bagai2...well mulut paling kecoh sapo lagiks...aku r..ngan housemate dulu nyaris2 nk wakenabeb kan aku siot jerk...well skung ni saat ni sume dah dgn haluan masing2,erm dgn bantuan dorg jugakla aku berjaya jd seperti aku skung...kami hidup macam 1 famly, kak long kitorg garang sehh tp sempoi!! nt kalo ade masa aku nak lepaking karakter sorg2...nak tulih habit masing...tp by dis time nak post pic memory jer r dulu..

p/s: korunk memg bes....

No comments:

Post a Comment