DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, August 27, 2009

cikgu biologi

tadik masa teman kan abh n adik g tesco terserempak dgn sumbody yang memg aku kenal n ingat wajah die smpai bile2...he is da one yg byk bagik aku n kawan2 kesedaran n taw kelemahan alhamdulilah sume nasihat die masih segar bugar dalam otak...masa skol time dulu die slalo nasihatkan kitorg supaya sentiasa berfikir di luar kotak sbb pe die kate budak skol mcm kitorg slalo fikir hanya soal sekeliling n xpenah nak taw n amik peduli ape jadi kat dunia luar...aku suke da way he think memg sungguh kagum coz he alwez take a very gud care to us...betul jugak ckp die yang org dunia luar takkan tolong dan bantu kite macamana yg pihak skola slalu wat sbb cikgu2 syang kite nak kite sume jd manusia berguna...hurm so sad kan n really meanings in my life...pas tu sempat r jugak ckp ngan die ramai kawan2 aku da kawen n ade ank n he said that gud to them la coz sume da jadik manusia also me la coz dulu alwez sleeping dalam xtra class die when he called my name to answer he so pelik coz i can simply give the answer so amazing kan? know wat aku dpt ilham dalam tido ceh...mane de sleepy la xtra class tgari...well aku tgk die pown bahagia sgt ngan wife die baru 5 taun kawen tp die da tua hehehe still looks gud lorh...well memg hajat aku mase baru balik dr kuantan da fes man aku nak jumpe die well termakbul hajat aku...aku ngat nanti kenduri kawen kalo dpt jumpe die nak jugak jemput die..

p/s: to mr parvinder thank you so much...(die terkujut cos aku amik cos electronic eng. sbb aku memg study gile biologi dulu hehhe gelak besor die science stream blajaq letronic well wat eber pown he is da man real man yg make me alwez thinx out of box... :) )

No comments:

Post a Comment