DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Tuesday, December 22, 2009

kenduri puan jeehan...


ni plak kenduri puan jeehan hehehe kawan aku yang sorg ni dah x available uhuhuhuuh tinggallah kitorg yang solo molo ni...kitorang pegi dengansegerombolan kete yang mana


1 - aku dan en. azmadi

2 - enon dan puan die..

3 - iwan bersama wife die..

4 - zana dan faizal (zaid pown ade)

5 - rita dan encik secret die..

6 - awa dan encik tunangnya (dik nor pown ade)

7 - puan yas dan hubby serta sekeluarga.


ramai kan heheheh macamtu lah kiranya kitorg berplan nak pegi pagi....rupanya tempat ni x jauh mana pown...dekat jerk nek highway...kitorg sempat la berposing sakan...nt bile da ade pix aku loadkan....tapi for this time enafla kalo aku letak pix ni ajerk....

No comments:

Post a Comment