DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, December 21, 2009

kendurik punye hal...

Lama x menulih ni....dok lupa kat password jek adui...erm ekteli ade 2 entry yang dah di edit iaitu pix2 gedix masa kenduri mak cik aku aritu....heheh dan yang paling bizis mustilar aku hak hak hak erm dengan everythings yang done macam 50% jerk...agak panas dan tensen tapi sume dapat ditepis dengan baek...



tengoklar pix yang ni bukan mahin posings lagix....ni kejadian-kejadian semasa di masjid waktu majlis akad nikah....masa akad nikah aku n fatyha yg makeupkan...hihihih bakat terpendam.tengokla wajah after kene make up ngan akak make up tu....bukan main lain lagik...ihihi kosmetik kiteowg kosplastik hehehe unde kontrol punyer bajet...ok ok next pix...



yang ni plak pix die dan hubby die(uncle kitorg) shantek x pelamin n hantaran2 tu.....nampak cam serba GOLD jerk kan...heheh especially my cuppy cake yang di tempah khas kat ms. nina TM....cun shangat ngan konsep die nampak sweet n warm....memandai jerk aku menghentam...




hahahah ni sume backdrop punye worker kalo xder part ni musti xjadik punyer....thanx lots to all coz since aku jadi leader sume dengaq kata especially maksu timah n jijah...nakal tp rajin...thums up kat dorang...huhuuhuh


p/s: pengantin da kemana hala posting aku baru nak load tah hape2 punyer editor lar....hiihihnext taim naik gaji baru kencang work in progress,....









No comments:

Post a Comment