DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, September 23, 2010

"Everythinngs About Four = 4"

Empat name panggilan saya:

 - kakak @ akak  sbb anak sulung ni panggilan pemly la....adik2 je guna
- Along ehheheh ini panggilan anak2 buah nan ramai tuh...xkasi panggil aunty or m.Long mau rasa muda
- Ani ~ ~ i hate dis....abg adi r suke sgt panggil nama ni melekat smpai tua
- panggilan incik awk :- Ayang (time romantika d amor...) kdg2 U



Empat tarikh yg bermakna bg saya:
 
- Besday aku la.. 4 Januari 1986.
- Besday Mak 25.4.1966
- Besday Adi 24 Januari
- Anniversary me n incik awak 8 OCT 2006
 
Empat benda saya buat 30 minit yg lalu:
 
- transfer gambar gedix dlm pc ofis
- buka blog mimi & fesbuk (wajib )
- cari earphone dlm henbag sbb amat selerak sehingga xjumpa
- buka toolbar mau reply emel kejap ag..
 
Empat cara buat saya happy:
 
-Jumpa incik awk sambil berlepak bersama
- CUTI
- TIDO & REHAT
- ONLINE
 
Empat jenis hadiah yang saya mahu ketika ini:
 
- DUIT $$$$$$$$$$$$$
- DUIT $$$$$$$$$$$$$
- kereta
- Gadget yang paling latest n trendy
 
Empat tempat saya nak melancong:
 
- Bali
- Singapore
- Disneyland
- Mekah
 
Empat minuman kegemaran saya:
 
- Teh ais
- Nescafe
- NesLo
- Soya
 
Empat barang korang jumpa masuk bilik saya:
 
- Lappy ku sayang (dan ank pinak..segala macam kabel,pendrive,adapter bagai)
- tempat simpan khazanah aku mcm2 ade surat cinta dolu2,gmbr2 kenangan dolu2 heheh
- kotak2 kasut lama2....suka kumpul sbb ada sentimental value ihihi
- Se botol air putih ....bila malam haus sng leh minum xyah g dpor...
 
 
Empat tempat best untuk lepak:
 
- Sup hamid ehehheh feverito..
- Pak hussin tom yum
- Highway jelutong tu ape tah nama die suke lepak situ....
- Kedai abe ihihi (pandai je kan..) kat USM
 
Empat bloggers yang sy TAG dan kasi AWARD :-

- Tasya
- korang
- korang
- korang


No comments:

Post a Comment