DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, September 26, 2010

hari yang ceria

salam bape syawal tah....heheh hari ni sungguhla seronok sbb cuti...hari cuti memg la bes...erm arini saje aku jalan2 buang duit heheh mau shopin la kunun....pantang berduit + masa terluang kan...


shopping kan ke nikmat yang amat sangat


Duit sudah ada apa lagik kan.......

2 ari ni incik awk bz....malas aku nak sebok2 kaco die...jd hang out SENDIRI je...kang kalo tegor marah plak sentap lah ape lah dah kalo dok bagi perhatian kat CHENTA die je x fair la....

CHENTA incik awak nan seploh satu


.lama x betui mkn mc d...akhirnya dapat ku jamah...aku mcm biasa dah order lunch set nak jugak adding dengan fries large plak tu shedap2...pueh ati...

pueh pikir ape nak bantai....



dan keputusan berpihak pada tara!!!!!!
TRIPPLE CHEESE BEGER

Menyantap sudah.....jalan2 pon sudehh beli2 pon sudeh....apalagi balik time la....tgk jam baru kul 2....terpandangkan iklan tipah tertipooo....

kusangka kan balckbery mahai gile la...tau2 ala-ala je RM1099 RM99 plak tu adeh.....

then balik umah tibalah giliran aku masak rendang dengan mak sbb diri ini teringin sgt mau mkn rendang...apatah lagik rendang daging kan....ngeh ngeh ngeh selepas penat bertongtang kat dapor....tara!!!!


akhirnya dapat jugak makan rendang daging mak....feverito....


Petang tu plak sesi melawat dan bertandang umah org ahhahah....menyerbas umah tini my bestie yang baru jadi ibu adehhh sonoknyer jadi ibu....jom tgk pix

Nur Aina Julia Damia
Panjang botui nama die...hehhehehe


tengok la muke baik die tu.....chumei!!!


Tdow lena dengan senyuman 
+ _ +



haisyhhhh xsabo mau jadi ibu.....



aku beli small shoes...chomei xbley tahan aku
 tgk brg2 bb


:::...from cik editor ...:::

dengan tu tamatlah entry pada hari ini....betapa seronotnyer pada hari cuti.....enjoy ur daylife with smile n hapiness....salam sayang ...


No comments:

Post a Comment