DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, October 10, 2010

Misteri Beg Yang Berat.....

salam.....tajuk aje da bunyi cam mistik ala2 kan...ngeee benornyer nk kisahkan.....
     
      Tiap2 ari aku g kje rasa comfortable lak ngan beg yang aku sdg guna....maka dengan itu beg tu da jadi rumah kedua untuk menyumbat2 pelbagai brg2 aku....macam gile kan sedo x sedo tau2 berat mentang la muatan beg tu bolehnye lebey2....haduh dasar...
     
      Huh bengangnyer bila ada yang bertanya..." apala berat sgt beg ni ada ketui batu ka...." gilo ke hape nak g kje aku nak membawakkan batu berat2.....untuk elakkan lagi pertanyaan yang x masok dek akal org dewasa cam aku ni....ihihihihihi moh le kite melangkah ke alam mistik edisi  "BEG YANG BERAT " : P




BEG MISTERI



Ha tgk la setelah aku tunggang semua barang2 tu....aduh kadang2 aku letak HF pon 5 minit baru jumpa....hal ini incik awk telah bawak ketengah.....ehhhe marahnyer die 5 minit baru dpt jumpa HF n jawab kol...adeh kan xpasal namanya itoo.....




si comel berkaler gold tu tempat menyimpan coin aku yang melambak tu...gile betui da pueh aku abiskan masih berat lagik....
yang shomel lagik 1 tu berkaler coklat beli kat LENO aje...cun + murah je....hehehe
tmpat simpan duit beso2 lew.....




ha nak tau mende ape plak ni...ni bahagian medicine hehehe (leh menjadi beg 1st aid jgak ni)
ats sekali sepaket cocoa collagen wajib minum setiap pagi sblm mkn...
tengah tu takkan x kenal.....pil Chi Kit Teck Aun....aku tkt sgt bile diserang sakit perut beserta bery2
nk2 kat opis kan....muke kerut-keriut je kan...
plg bawah tu tisu lembap....aku kan kje depan pc 9 HRS non stop maknanya utk refresh muke lolx...




Bahan ni wajib dalam beg aku...buku nota....ewah macam wartawan pulok dah...
kan ape senang tah mana tau ade ape ke aku nak catat....ye dak???
2 pendrive ni pon wajib jugak....aku punye...mesti aku heret jugak...
cd tu dah lama terperap xtau la nape aku x kuarkan ek....tah la...



Ya Allah ni wajib ni....
Batch aku.....kalo dak susah nak kemana2 dalam dell.
Earphone.......leh nangeh Uwarghhhhhhhh kalo tertinggal...maka di usunglah stp hari...harus di sumbat selalu
ketip kuku....spesis cam aku ni bizi ngalahkan PM so rasa pjg terus ketip ape ade kesah.....kan???



Kalung ni hadiah dr JM Rosales my team leader die balik manila ritu then die bg la GIFT
yang tu plak Brooch saje aku spare.....kecemasan berguna tuh....



Alah yang ni mende biase je la...notin special...bawak je spare....
harap kenal lah ye...maleh nak terang mende ni....



yang ni HF la ape lagik kan.....Harus...
ingat aku bla aku terlupa bawak HF mas hr kedua kje ...bole plak aku pi guna public phone kat area guard entry....cam kelakar uhuhuhu.....


ahhahahah ape pon org kata aku hepi banget ada beg yang leh humban mak nenek di dalamnya....maka aku yang suke mengepam brang dlm sini sudah jadi ladag ternakan hamster la apalagik kan....HF bunyi              5 minit la jwabnye....kelako3......

No comments:

Post a Comment