DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, October 10, 2010

Pink Maniac

Salam semua.....di kesempatan ni sempat lagik kan nak menge update kan blog....rasa angin nak demam plak gara2 melihatkan entry kat blog da lapuk...tangan gatal je nak update...

Siyesly dis week sgtlah bizi.....mana dgn mak yang xsihat sgt...so banyak masa abis ngan family to...but blog tetap aktip FB apatah lagik kan....

oke2 entry kali ni mengisahkan warna pink!!! cam pelik je bunyi kan...beno nyer nak cter yang aku dalam tidak berapa sedar masih mempunyai / menyimpan brg2 seharian berkaler pink...hahahah tah kenapa aku pon xtau tetibe lak belek punye belek banyak jugek brg2 aku kaler alah ni 1....hakikatnye ladys memg suke sgt ngan pink...pink maniac ngeeee ....gile ko....kalo yang jenih mania ni eeee nek geli plak tgk dr ujung uban smpai ujung kuku kaki berkaler pink semedang....pe ke hal nyer kan...

Maka ats kesedaran itu terciptalah idea mau buka entry ni....mari menyelongkar ape lah agknyer brg yang di maksudkan...ihihih



hahaah berani mati plak aku letak pix ni....
1 - spray perfume + losyen dr designer ~ ~ sbb beli = wangi semata2 xkisahkan kalernyer hehhe :P
2 - bedak syahirah ~ ~ sbb beli = masa beli aritu aku ngah kelam kabut incik awk dok menonong ikut jadik just pick xsedau kaler hape...mujur wangi
3 - perapi sunsilk ~ ~ sbb beli = wangi lew....da lama guna yang ni n hanya setia pada yang ni...ade pahem!!!
4 - Lip Gloss dr silkygurl ~ ~ sbb beli = hey i loikke da kler n make my lips so cute.....perasan.....
5 - Eye shadow ~ ~ sbb beli = kaler kat dlm tu ada 5 jenis n sume long lasting....dats y lolx....
6 - Lip balm ~ ~ sbb beli = tahla perasa die cambes kot....adik aku try bes...then beli jugek la....
7 - Brooch ~ ~ sbb beli = trendy lolx...iut kaler tudung maaa.....



ha korang tgk la
pandangan dr sudut ats le pulokkkkkkkk


Dua2 ni da nak abeshhhhh....tenks to sue n kak cik dorg la suggest n da smell really2 theraphy.....heheehheh



hehehhe sebenornyer dalam sedar x sedar suke x suke ladys memg xdapek di pisahkan ngan kaler pink....
ekteli bju pon aku ade kaler pink....mls seh kang x tertutup entry ni plak kan.....

No comments:

Post a Comment