DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, January 7, 2011

say bubye to 2010 welcome 2011....

Di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat menyambut tahun baru even dan hampir 7 hari kita berada di tahun yang baru ini...



sebelum aku tulih dengan panjang serta lebaq aku rase better stop cni dulu sbbnyer sume bahan xde dlm pc ni...lately ni rase cam nak kene beli external HDD know wat lappy kesayangan aku kan da xleh nak on selamanya...tp hdd die ok so kene transfer lah u olls....die la me coz every single moment was in that THINGS....so ...
aku ase stop dulu sayang semua...

No comments:

Post a Comment