DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, April 11, 2012

Info - skincare and personal care product I





Salam Readers,

korang ni nak share sumtin, almaklumla sharing caring
sebenarnya camni, aku memang ade masalah dalam pemilihan syampu
ekteli dah lama la..rasanya dah cuba hampir semua jenama yang agak femes
dulu aku penah pakai rejoice, xkena ngan rejoice pakai pantene, xkena ngan pantene pakai pulak sunsilk
haishhh macam2 beb head n shoulder, herbal essence, dove n mak nenek lagi la
semuanya tetap tidak sesuai ngan kepala aku
macam2 la problem kegatalan kulit kepala, kelemumur aiyoooo
hilang keyakinan diri uolls
hahahahha xdelah sampai teruk centu
oke nak di jadikan cerita
last 2 week masa shopping barang2 rumah
mak aku terpandang kan sebotol syampu ni, xsilap aku ada 3 ke 4 jenis kaler
so dia pick 1 ni..dia kata ni untuk sefamili, besaq dan murah
hahhaha aku pun jawab la
takpala mak kita terai ja, mana tau yang murahan lagi berbaloi
uolls
ternyata sungguh, lepas pakai syampu ni sefamili kata bes la syampu ni hilang masalah gatai2 kulit kepala, keguguran rambut dan jugak kelemumur....
well
teringat ungkapak kat iklan indon tu
" yang mahal tidak semestinya bagus, yang bagus tidak semestinya mahal "
hampa pikiak sendiri la

jom tengok apakah jenis shampu itewww

- kurma -

well kalo hampa nak tengok lagi beberapa jenis2 yang dia ada hampa tengok kat


No comments:

Post a Comment