DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, April 11, 2012

Info - skincare and personal care product II






Salam readers,

iklan percuma lagi

ni plak skin care product dari safi

serius aku try benda ni hanya sebab 

|
|
|
V


dan memang puas ati gile lah
even muka xjadi sebiji cam anak dara atas ni
but feelin better than before

Cleanser 

                                                 

aku pakai yang biru sebab yang ni untuk kulit jenis berminyak


Scrub Muka
best sangat pakai ni...well aku pakai setiap hari
hahah bese orang pakai berselang2...but not me


Toner
best sejuk je rasa

belum berkesempatan lagi beli


Krim Siang malam (moisturizer)

                                             
aku memang jenis xreti nak pakai krim siang malam ni...krim adik beradik hahahah
benda ni sebenaqnya baguih nak balancing kelembapan kulit muka


Krim mata

ni pun aku tak beli dan tak pakai
ekteli untuk sembap bawah mata, apaka bahsa english dia aku lupa
aku guna yang garnier punya


Krim kecantikan -  (foundation)

erm yang ni aku pakai bau dia lembut aku suka


Losyen 

suke3 bau dia sungguh la best
aritu masa pegi Giant aku dah berjaya pengaruh Incik tunang beli losyen ni
hahaha dia suka bau dia, dia kata orang tangan kasaq kene la pampered tangan sendiri dengan bahan kosmetik ini


korang kalo nak maklumat lanjut

p/s : adapun semua kosmetik di atas adalah dalam kadar harga yang mampu milik



No comments:

Post a Comment