DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Saturday, April 2, 2011

Hari marah + release tension = mari mengimbau kenangan

Akhirnya setelah aku mencari tau dapat jugak uplot gambo dr X5 ke notebook....lama dah nak buat masa selalu mencemburui huhuu....belog berwajah baru sebab nak mencungkil mood...dis week pun berlalu dengan penuh hitam putih ceria sedey....hahhaha sedey yang xmo dengaq hate! hate! baru je petang td di marahi oleh sales yg sgt bangang itew...nak keje cepat2 ape peduli aku hang manager 2 ke 3 ke....aku tengah lapaq di ajak berantam pulak ade ke patot....ha camtu lah adanya adat keje kat department baru ni.....cam hampeh pon ade tp at least sume ni jatuh sebagai pengalaman di samping meng improove kan diri ni dengan self confidence....


Special session....berkenalan dengan bekas2 boifie n aweks...sbb ade chumel ade ensem... hak hak hak...
layan...............................

buah ati pengarang jantung.....currently using dis...looks so sweet ...pada mata yg melihat msti nak mebelek....huhuuhuhuh


buah ati dolu sebelum ini...tabik spring2 sbb beli 2nd hen RM170 jual RM130 sedangkan da kene baling gila2 jatuh berkali2....3G,cammy speaker sume mantoppppssss.....sangat sayang AUWWW....mish u....




beli dan guna masa baru abis blajaq sbb xtau nak buat apa denga lebihan duit PTPTN....gila memg gila.........at last yang ni aku jual sbb kecil dan aplication x bez...



ni pun penah pakai gara2 rosakkan hf incik awk...ok la...senang cara...



Haahah yang best incik awk marah aku kasik rosak sony merah jadi die kasik HF free sbb drpd celcom hahahok la jugak ringtones boley letak lagu tp utk sms die suh guna tone die ahhha anyway ok la sbb x buat hal...walopon I-mobile tp die tetap sempoi....penah masuk sup ni....tp still ok
guna zaman blajo...



hat ni aku guna taim blajaq jugak...incik awk meroyan nak 3G dats y la beli... disebabkan CINTA kami jarak JAUH makan kami selalu 3G hehehehhehe(jgn jelez)
hikayat die terputus sebab masa aku ngah syok mengkandid dan mensnap bagai secara x sengaja terkena air laut masa madi manda kat Teluk Cempedak...dolu2 taim blajaq...



ahhaha ni lah hf pertama aku yang canggih....beli masa baru je kapel ngan incik awk last2 dua2 juai sbb cam hampeh...i berkenan kat solid tu...incik awk tu suka tiru...almaklumla baru jatuh cinta sume nak sama...kunun2 nak kata yang lautan api sanggup kurenangi...lol...ape de hal ngan HF da merapek bagai nih...



Hf ni di gunakan semasa saya muda remajas....uhhuhuhu baru abeh spm smpai la zaman kolej...
penah 1 ketika tu duit loan masuk kwn2 sume da tukar fon sbbkan terlaloo syg maka aku xmo la menukaq fon kan(save bujet ) dalam kuliah elok je die bunyi monotone lagi...ala masa tu org sume da pakai polifonik....eleh2 sume pndg aku semacam je....ye le elok je encik lecturer tu hamik n xmo kasik sbb aku on HF lam kuliah die pueh aku mujuk baru die kasik....hampeh2...kenangan woo...



ni la hf pertama aku....tanpa dia aku pun tak tau erti teknologi....hahahhaha susah seh dulu2 nak top up budak skolah mana mampu....ni pun ehsan abh ni masih elok lagik...abh simpan hahha xtau nak bg sape adik2 mana layan dah....ekteli....memg bes la zaman pkai siemens yg ada antenna+berat plak tu...ms tu aku slalo pk mebi xde harapan nak beli hf dlm idop aku rasa cam mahalllllllll dan x mampooo....hahahha lawak2...gile weh telepon kat public phone tp kat hF buat refer number je ahhahahaha lawak2...jaman dolu2 kan...


~ best dapat sharing kat sini ~

No comments:

Post a Comment