DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, April 15, 2011

incik azmadi firdaus

hari ni....sy rasa marah sgt dengan awk....
kenapa marah....lately awk memg x pedulikan saya...
ape dah jadi dgn awk ni...

biar saya sedarkan awk ...
kita kapel 5 tahun dah tau x...
awk ingat ke x..
mcmana susahnya awak nak tekel saya dulu...(bajet la sgt aku nih)
takkan semudah tu awk nak buat sy mcm kayu...

tiap2 mlm sy pujuk diri saya sendiri
sbb sblm lelap...saya musti terpikir awk...
tp saat seperti itoo....kdg2 awk dah membuta...
xpo bizi ngan soh sial awak tu....
patot ke ape yang awk buat kat sy ni...

sejak kejadian yang laloo ----> link

sy dapat rasakan kelainan dalam diri awk..
should know how ppl kalo in luv kan..
sy dah lalui op cos sy tau....
kejadian ini adalah agk iras2 dgn org yg jatooh cinta

takutnye sy kalo itoo adalah benar
awk slalo la nafikan mende ni..
well tu la lidah laki..
menegakkan benang yang basah...

xtau la kat sape sy nak stori cter ni...
sy nak sgt tau ape status awk skrg...
cube sms akk ipar awk..
x berjaya pun sbb dia x reply...
haishyyy cube awk letak diri awk kat tmpt sy...
ape awk rasa...

dulu kalo sy balik kje lewat
awk mrh2...tp skung rilek je...
org kata marah tanda syg...
kalo dah rilek cmtoo tandaya apa???

sy selalo nsht otak sy supaya jgn pk bukan2 pasal awk...
tapi hati sy slalu meracuni otak sy...


p/s: Kepada incik awk ...sila kembali ke pangkal jalan...sbb kita ada misi bersama...jangan musnahkan misi kita.

No comments:

Post a Comment