DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, April 24, 2011

when a day are belongs to us....Part 2

Tadi ceghita tanpa gambak ni ha aku nak boh gambak tanpa ceghita....apa ghasa??? hihiih

okeh2 sila lah layan pixca aku bersama bestie melepak bersama....


hampa tengok....aku baghu duduk dia dah balun....hihihihi
ampun zana....



ceh3 aku buat muka malu2 haiyam...kunun..



tara......tudia hamek kow...


senyum kaber.....
(dalam gelap....sila salahkan angle yang salah)



senyum kaber....
(dalam terang.....kredit for us....)


hahha dia sandaq dah....tgk la hasl sandaq tu sbb telah mengunyah 
beger yang shedap ni...



kontrol gilak....



hiihih so sweet lol...macam dalam taman kan....


p/s: sila lah layan dengan perasaan yang berbunga2 seperti kami yang da lama x jumpa....ngeh....triple Loike...

No comments:

Post a Comment