DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, May 13, 2013

Fenomena Youtube



Salam readers,

ahha ni bukan cter pasai aku, ni cter pasai orang lain,
last week kecoh video sakinah yang dia uplot kat keek
aku pun tak faham apa mesej dia nak sampaikan tu...mebi sebenaknya dia nak perli orang tapi malangnya kita semua (aku sorang la kot) tak faham maksud keek dia tu

and last week pun aku ada tengok video yang orang dok sharing



dalam youtube acc dia Mass Factorz
kat dalam tu jugak aku tengok ada banyak video yang dia dah cuba buat
ramai yang kritik bab mekap yang too much
hihi for me biaq pi la kat dia mebi dia berlakon depan camera ja...tu yang dia apply mekap hover
by the way suara dia pun agak ok la...walopon ada bunyi angin sikit2 ...tak cayer??
meh tengok video ni



camna ok x?? ok lar....sebabnya korang semua tahu tak hakikatnya
yang si manis ni berkerusi roda and she is OKU
so untuk proove lagi
meh sini tengok video ni



tengok minit ke 1:31-1:36 mass tu di sosorong dengan kerusi roda and dalam video ni jugak korang leh tengok part jari dia..
di video-video lain ade jugak majlis perkahwinan kawan dia yang OKU jugak, and dalam majlis tu ramai geng-geng dia.


Ok enaflah rasanya...aku buat entry ni saja ja untuk bagitau kat korang semua sikit info yang beliau ni  saudara kita yang OKU...mebi cara dia buat banyak VLOG yang boleh buatkan dia rasa hepi jadi korang tak payah la kutuk dia...biarkan dia dengan cara dia, bagi semangat supaya dia tak rasa rendah diri.

p/s : sedih la pak nil tarik diri dalam masterchef  +_+

No comments:

Post a Comment