DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, May 10, 2013

mencuci sawang yang ada



Salam Readers,

lamanya tak menulih ecehhh asai lama tak apdet ja ayat ni aku pakai.
okey since tunang sudah, kahwen pun sudah.
apa lagi la kan

okey sebenarnya mai sini pun takat nak cuci sawang yang bersawang je,
aiyooo ikut tajuk entry la
niat di hati tu nak la apdet pasai my big day
tapi kekangan waktu dan masa yang sangat-sangat cemburu

tapi la ni dah kembali ke normal kot
coz internet dah pasang tengah masak pun boley apdet giteww
(nak mampus dah berlaki pun ngengada layan internet tahap melampau)

dulu-dulu tu aku akui la kalo takdak fesbuk,takdak whats app, takdak internet hidup macam
layang-layang terputus talinya
haaa dasyiat dak
since hari pertama nikah tu baru mula rasa life tak dak tenet sunyi sangat
tapi selepas itu macam dah boleh terima kenyataan kot
dan selepas-selepas itu okey je life takde la macam layang-layang sangat
kah kah kah

tapi kroje cam aku ni kena on pc malam kat umah coz bos aku kat UK nun ada ja nak tinggai pesan bagai
makanya aku amik keputusan pasang jugak la tuan WIFI kat rumah
hasben aku mula-mula tu macam tak setuju
last-last kena pujuk sikit ok la
tetapi aku tengok pas ada tenet aku balik keje pun dia buat tak tau
sudah tukar ka??
aiyooooooooooooooooooooooooooooo

ha aku ada jugak baca apdet kat fan page B2B btw congrats untuk semua B2B yang dah pregnen
wah korang sume superb la....doakan korang dan baby sentiasa dalam lindungan yang maha esa, kesihatan dan kebahagiaan yang sempurna. 
Oh yer aku plak dah almost 2 bulan nikah baru miss 1st period.
tengah tunggu seken period...tetapi aku tak mengharap la sangat cuma kalo ada itu rezeki coz period aku before kawen pun memang tak stabil.
So aku tak check ape pun cuma aku jaga pemakanan je...n tadi masa beli lunch kat mc d.aku dah terminum ayaq coke seteguk je la masuk teguk ke dua baru teringat...adehhh ni kalo asben aku tau marah dia.
In shaa Allah andai ada rezeki untuk kami berdua maka alhamdulilah n syukur sangat.Tapi sekarang ni perut rasa sakit la n terasa macam nak period plak :(

dah-dah takmo tensyen pk benda ni jom layan random pix on my big day


- wakil frictionless team -

-kawan2 zaman kanak sejak tadika-


-true friend-


-comeyy-

-hasben n wife-

-malam berinai LOL-


p/s : tq readers love and hugs

No comments:

Post a Comment