DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, August 21, 2013

Throwback ::: Moment Nikah 22.03.13 Part II




Salam readers, 

sambungan dari video first chapter tadi
heheh yang nikahkan kami adalah abah aku sendiri (yang baju merah tu)
sweet sangat moment tu tapi aku haram tak dengar apa pun
dah la masuk2 masjid terus cari port bawah kipas
dan dan tok imam masjid aku suh duk belakang
dia kata pompuan mana boleh dok depan pada laki 
aiyooo tak tau adab betui iolls ihihi lawak ok
gigih pi cari bawah kipas jugak tu


nampak tak kipas atas kepala haha
belakang aku semua side aku




Yang baju nak sama kaler pengantin tu kezen aku , yang sebelah tu cik twin kawan drpd sekolah tadika okaiii

Ni lah outfit nikah aku
warna salmon peach gitew, ada kisah sedih jugak dengan baju ni
aku mintak ala-ala jubah tapi dia bagi ala-ala kurung moden
BENGANG TAHU TAK?
tapi benda dah siap aku ok je la nak buat cena
masa dah suntuk
pastu dia siap bagi aku shawl kaler pink taw aku BARA SANGAT (teramat marah)
aku cari sendiri tudung n mix match sendiri duit sendiri
seb baek veil tu ok tau

FYI semua masa belum ada beads baju tu buat aku sejuk hati sebab nampak polos dan penuh kesederhanaan so daripada tak dak jubah i am okay with this


UNTILL......

dah beads aku rasa semaknyaaaaa dia banyak tepet lace n tambah labuci n manik2 pearl saja
tu belum gila lagi tambah bunga 3D bagai jadi sarkas la aku kalo tak



Dah-dah cter tu, tu sebab la aku malas nak bukak bab ni
kan dah sedeyh tak pasai...baju tak elok ke aku yang tak seswai ngan baju
tak paham

Ha ni lagi 1 part mekap nikah sekali dengan pakej sekali taim aku nak nikah tu orang mekap tu dah kena admit nak bersalin, again aku bengang sangat.Dia replace someone yang penah mekap BERTUNANG sahaja.Kecewa tau mula-mula ok la dok dalam ekon bila dah sampai masjid tak larat nak tonyok span bedak dah.Dah la aku spesis cepat peloh tang idong mekap sedia kurang.
MARAH TAHU TAK???


Nah tatap lagi gambaq aku hilang mekap kat idong tapi di edit oleh photog
cam serrr dah la eye liner panjang, mata dah macam cina
Ke aku yang naif sangat bab mekap? ke korang rasa eloks sangat dia ni mekap??
hahhahah
tapi aku yang naif ni berkata
Yes depa tak sepatutnya aniaya aku sobssss



Udah-udah la marah tu
mari sambung lagi ceritera nikah yang indah ini

Ni lagi beberapa moment2 indah

kawan-kawan hasben n pak cik-pak cik aku
oh ya 2 abg ipar n adik ipar pun ada di sisi hasben


olo-olo semat haih lakiku nan sorang ni
dut-dut i always in luv with yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


ceceh abah aku senyum meleret okai terima menantu sulung nih
hua hua hua
sepanjang proses nak menikah ni tok imam masjid aku memang sangat membantu
seriusly sangat-sangat membantu.

Oh ya pasai pengendali butik tu 
lepas balik honeymoon aku sms dia
aku komplen semua
berjela-jela jugak la
sampai dia telepon aku mintak maaf sangat2 atas ketidaksengajaan dia
aku ni kaum yang lemah
kesian pulak
takpalah benda dah berlalu
cuma aku harap B2B yang lain-lain 
kena betui2 tanya
yes ini untuk hari bahagia uolls takkan nak MARAH-MARAH macam aku

Tapi aku dapat laki teruih hepi la almaklum la kata nak jadi 
ISTERI SOLEHAH
maafkan saja semua.


No comments:

Post a Comment