DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, August 21, 2013

Throwback ::: Moment Nikah 22.03.13 Part III



Salam readers, 

tedia chapter 3 uolls

Setelah sah sebagai Suami dan isteri
kami bergambar ala-ala untuk FRAME besar
uhuuh gatai
oh ya cerita mini pelamin
aku la yang pilih kaler tu
supaya jadi striking dengan kaler baju kami
teraaa dak?? 


segak noh



Yang ni keluarga mentua
dari tepi baju merah ibu mertuaku lepas tu abang sulung n sebelah hasben abang ke 2
yang sebelah aku kakak ipar sulung, kakak ipar ke dua masa tu alahan pening-pening muntah2
ehem-ehem tapi tak bertahan sekejap ja


yang ni pulak my lovely familia
dari tepi my mom aka membesaq, lepas tu adik kedua, adik last, adik ketiga aka cicak kobin n last my faveret hero aka abah
I LOVE THEM SOOOOOO MUCH


kami 
THE ADIK BERADIK
kami berempat memang sangat-sangat close
yang si baju biru kat uitm kelantan , yang baju pepel tengah nak amik PMR yang si jubah hitam kat uitn matang pauh

P/S: aku ni kakak yang sempoi sangat hahahha

No comments:

Post a Comment