DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, August 21, 2013

Throwback ::: Moment Nikah 22.03.13 Part IV





Salam readers,

Oh ya Venue akad nikah dalam masjid
Selesai akad nikah semua sambung bergambar kat tempat lain
since tok imam tu kata tak leh nak bergambar sarung cincin mua tu dalam masjid
Bapak aku ni strict orangnya, dia memang tak cakap banyak, dia follow ja.
Maka sambunglah kami ke rumah sewaan untuk majlis nikah ni, saja sewa rumah lama kuaters kastam ni, masa tunang dulu pun sewa rumah ni jugak.
Kalo kat rumah mak aku tu tak muat semua nak lunggok dalam rumah, lagipun kuaters sewa ni ada laman kat tepi n depa leh terus makan tayah kenopi bagai gitew.

Malas nak story panjang jom kita tengok gambar je oke



Ni lah rupa mini pelamin after di pasang lampunya
simple sangat-sangat dan jangan tak tahu tanpa kerusi ya, coz kerusi bukan butik punya.



lepas sarung cincin, cium tangan la uolss



lepas tu cium dahi, stendet la taim ni memang depa yang dok capture ni suka menyakat pengantin.
lawak sangat.

Moh kita layan tetamu-tetamu pulak

hasben n kawan-kawan dia

nampak tu rumah PAWAKAS bukan rumah aku ihihih













seronok sangat taim ni adik beradik berkumpul sini
sembang-sembang sampai pagi .

p/s : rindu moment ni







No comments:

Post a Comment