DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, November 27, 2013

Challenges :: Parents for A day





As salam readers,


Sory yer arini takmo continue pulau aman vacay
walopon cerita incomplete hehhe gelak jahat
tapi ada orang nak baca ke?
Lantak lah ^__^

Al-kesah terjadi 2 minggu lepas
abang n kakak ipaq attend convo si iman , konvo tadika kemahen buat kat Northam tower.
Maka si adik lutfya tak boleh la di bawak sekali
so kami amik cabaran jadi parents for a day
macam bes jer, macam eksaited je
hahah

Kami amik dia tengahari
terus bawak lunch kat Mc.D
masa ni kemain nak control keadaan pasai dia macam panik tiba2 bertukar tangan
dia memang tak mau kat aku
sobss sobss sobss
masa ni suami aku la handle dia yang dukung n tenangkan princess kecik ni
bila keadaan dah ok somi aku pi beli makan aku bawa dia pi main kat playground situ
sep baekkk

Punya eksaited nak bagi princess minum
dia bagi minum coke
lahai pakai sedut ja la budak ni
bila aku tengok semacam kerut aku tanya
" ayaq pa ni ?"
somi aku kata coke la
aku dah " miahahhahaha "
yer la dia tak tahu pun fes taim kan
maka terkedek la lagi pi beli milo pulak
budak ni nampak tenang skit masa dok posing
manesss




manis kannn geramnyaaa
next stop
kami plan nak pi cuci keta hat machine tu
princess ni teruja tengok air memancut-mancut
*tetiba*
beliau telah terkencing atas aku
suddenly pampers tu di pasang senget maka serpihan pun meleleh
*aiyoooooooooooooo*
kendian tak tahu arah dah somi suruh pegi umah mak aku jer pasai dia kata tak konfiden dengan aku
ciss kek sunggoh
sementara nak sampai buleh beliau tidok kat pangkuan aku...hahah so suwittt
sampai umah mak aku, dia geleng kepala je baru suh jaga sekejap dah x konfiden hahah
banyak masa lagi nak prektis mumyy oiii

Dah bangun tido tu terus plan nak pegi playground n jalan-jalan jer


oloh olohhhhh geramnya buat muka kompius gitu


Ada orang kata muka kami sama
betul ke??
somi aku sayang betui kat budak ni, mementang anak menakan pempuan sorang ni je
sayang gilosss


masa ni tengah nyanyi kemain...ikut nyanyi lagu milo
gelak mengekek aku dengan suami
bijak sungguh


nyanyi sampai feeling abesss

Next stop 
kami pi playground
suka sangat la dapat meluncur sana sini
kemain


*triple action*


olohhhh nomeyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

instapic
harap maaf aku haplot gamaq satu-satu walhal ade je gamaq yang aku dah combined
maaf yer, saja nak suruh tengok aksi kami.




dan candid yang paling aku suka sangat-sangat
sangat-sangat suka


kan suka kan 
comeyyy 
nampak macam budak kecik ni bebai sebab daddy suruh balik
n punya bebai takmo balik.
Tapi sebaliknya dia ni ok je menurut perintah.

p/s : tak tahu bila lagi dapat peluang macam ni....

No comments:

Post a Comment