DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, November 20, 2013

Happy Life ~ Insta life iii




AHMAD AMSYAR BIN AZRULHAMM

- anak abang ipar n kakak ipar
- strong boy, di mana kelahirannya saat 6 bulan setengah
start tulang dan kulit di kemudiannya membesar dan seluruh keluarga mengharapkan si kecil ni terus menjadi kuat dan tabah
- sini aku nak share semua moment aku dengan dia
- 4 bulan dalam incubator tak sape pun dapat tengok dan lepas bulan ke 4 doc dah bagi balik n pantau pembesaran dia slowly

Alhamdulilah Amsyar my brave boy


ni kat hospital 
first time ever meet okayyy
teruja sangat


kat rumah mentua ai
see mak caq n mak caq excited sangat
pak caq takut sebab dia kata amsyar ringan,okayyy buktikan amsyar sayang leh berat lagiii



ni kat rumah amsyar dah
makin bulat cikebum cikebummmm


ni kat rumah aku
masa buat doa selamat ri tu
alalalalalal geramnyaaa


tengok tuuuuuu
gerammm


style pulakkkk






all about LOVE


SAMBUNGAN



No comments:

Post a Comment