DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Saturday, June 25, 2011

KORANG ade ???

Salam readers,

hehehhe entry ni special sket...
Sebab kali ni saya nak tunjuk benda paling penting waktu saya tido...

Tidak lain dan tidak bukan...

Jeng3


ngeh..ngeh....ngeh

Chumel dak???
Sejarah dia, incik awak yang beli kat aku bantai ni masa aku tengah study kat kuantan beberapa tawun yang lepas...
Masa tu aku dok kat hostel
Bese lah kan kalo jauh macam akai la kan...
So 
1 ari ni aku balik cuti sem...terkejut gila ada box besaq
Aku pun bukak dengan rakus + ganaih gila
Pastuh terkejut bewak la jugak tengok dalam box tu
ada bantai pelok spanbob ngan patung spabob + keychain spanbob

Masa tu aku memang tengah gila ngan spanbob...
helmet aku dulu pun ada sticker spanbob
hehehehhe

So benda tu sampai la ni dok ada lagi...
Bantai dalam gambaq ni adalah bantai pelok tersebut
Tapi 
dah balut ngan sarung ni...
kalo la x berbalut memang alamat la...
Warna kuning elok jadi kler cekelat....
ahhahah


Hampa ada dak bantai busuk cam aku???

P/s : bantai ni bau dia sangat aroma okehh

2 comments:

  1. dah balut tak nampak sepanbob dia. dah jadi kaler apa dah? hehe.

    ReplyDelete
  2. hahahah ce tgk dah jadi kaler ape tu....?

    ahhahah

    ReplyDelete