DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Saturday, June 18, 2011

Rindu setengah mati...

Salam readers,
Tajuk bukan main lagi na...ye memng betul 
saya sedang merindui sampe tahap setengah mati...

Dulu kami selalu bersama,
kalo sesaat xde dia saya rasa x lengkap hidup...
dia peneman saya tak kira di mana mahupun waktu bila.

Saya nak tdo,dia tdo sebelah saya...
saya nak masuk toilet die wajib kene ikut gak
tu lah gambaran betapa akrabnya hubungan kami berdua..

Nak di jadikan cerita
satu hari ni kami bertengkar
Dapat saya rasakan itu adalah waktu terburuk dlm perhubungan kami

sesungguhnya saya memang x terniat nak buat dia begitu
saya tau dia mesti kecewa 
sbb selama ni kami sangat mesra

Dan itu adalah kali terakhir 
saya melihatnya

Saya menyesal sebab saya rasa saya masih perlukan dia

kalo korang jumpe henpon lama saya ni korang kembalikan la ek
korang bagitau die saya dah insaf dan promise xkan lempaq @ baling dia sesuka ati

!
!
!
!
!
!
!
V



No comments:

Post a Comment