DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, January 9, 2012

Birthday Suprise yang super seprais!!



Salam Readers,

Okeh sory ya readers, x abis lagi nak cerita pasai besday,
jangan muntah ijau yerk....sila lah baca dengan naluri anda,
ewahh

oke seperti yang di janjikan
incik awak beria-ria ajak jumpa hari sabtu
tapi padahal pagi sabtu yang aku promise sangat2 tu aku sendiri pun bizi
bizi menguruskan tentang majlis itu
tuhan jer yang tahu macam mana perasaan aku
bila semua benda aku kene mulakan dari 0
sebab segala preparation nih aku kene fikir sendiri
mak aku jangan harap la
takat nak bagi idea2 biasa n pendapat sebagai ibu tu boleh la
oke cerita tu aku sambung kat post lain la ek

oke now back to the main story
kesahnye
dia ajak aku spend time sekejap untuk makan2
kitorg makan kat KFC je
yer la aku x kisahpun kat mana pun tetap makan
xpayah nak beriya2 janji ikhlas belanja aku , enaf for me kan
and the super duper seprais is
when he gave me an old album of him
terkejut okehh
masa on the way nak pegi KFC tu kan
dia bok keluaq 1 album gambar lama
ehhehe
dia suh bukak n tengok
lepas belek 1 per 1 baru aku faham rupa-rupanya
kenapa mesti dia nak bagi album tu
sebenarnya album tu gambaq kenangan dia masa kecik2
dan jugak gambaq kenangan dia dengan arwah bonda dia
almaklumla anak bongsu
manja ke taik la....tu yang aku faham daripada album tu
Bila aku cuba tanya dia nape bg album ni...dia x jawab.
jadi dalam hati aku faham2 jerk la..

oke dearest readers semua
jom tengok gambar-gambar hingusan budak noti ni


ensem x budak noti nih??  seksi dan keding pulak
masa ni x bajet kan bila besaq leh agam seperti sekarang
hehehhe



chumell kan hihihi


ni 3 bersaudara
yang pakai cap tu abang sulung, baju kuning tu abang kedua
dan yang ensem tu dah tentulah incik awak heheh
adik bongsu



kalo time ni nak ke dia tekel saya ek...
budak chomot tapi chomell
itulah saye



# tengok? chomot kan...noti chomot padahal budak sebelah tu baik je #

oke guys ade beberapa lagi yang nak di aplot tapi rasa-rasanya biarlah gambar itu jadi kenangan saya je
sebab nya yang selebihnya ituw gambar arwah mak dia waktu sihat,tapi sy x publish sbb arwah waktu tu belum bertudung.

p/s : terima kasih Allah dugaan yang saya lalui alhamdulilah dapat di atasi dengan tenang dan kesabaran.


No comments:

Post a Comment