DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, January 20, 2012

Salam Jumaat : Selamat Pengantin Baru




Salam Reders,

oke seperti yang uolls semua tahu
pagi tadi abg Ally kita menamatkan zaman bujangnya
(tadi aku dah taip panjang............tetiba la pulak hilang)

Bangun tido je pagi tadi, mak aku dah kecoh panggil aku
" kak, oo kak, meh tengok sat g Ally nak nikah "
hheheh aku pun layankan aje mak aku di bening pagi, biasalah rutin dia tengok MHI pagi2
Ok dengan muka x basuh, gigi x gosok aku hadapkan jugak....tunggu punya tunggu
alih2 dorang kata dorang akan buat live call dengan Ally di hujung siaran
warhhh terus bangun mandi dan akhirnya terlepas moment yang dok tunggu tu.
Sekali lagi mak aku dok terjerit-jerit panggil aku
Cool x ? hehheh begitulah mak saya peminat terpaling setia MHI
kot2 abg Ally terbaca, ketahuilah bahawa mak saya peminat setia MHI
hahahahha
oke now jom layan beberapa pixca sekitar majlis abg Ally dengan pilihan hatinya Farah Lee
(uiks awat meniba aku panggil abang Ally....hahahah)


cantik kan ??


simple but nice


tedia dengan meja rotan semua ada.....


aku terima nikahnya......

p/s : besnya....ucapan buat sahabatku Siti Aishah dan Suaminya yang bakal melansungkan majlis resepsi esok.

No comments:

Post a Comment