DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, January 5, 2012

Permulaan Yang Baik

Salam readers,

sempena di tahu baru ni
sempena post pertama yang berbentu ayat
sebab post pertama wordless wednesday utk bepday aku
so
aku suke3 nak ucap dekat korang semua
SELAMAT TAHUN BARU 2012
sory yah...lambat wish...tapi belum trelambat kot
anyway, anyhow terima kasih kepada yang sudi membaca, mengomen, dan sudi berkongsi idea
saya ni manusia biasa yang xlari dari segala sifat2 manusia
kadangkala dalam penulisan mungkin ada buat orang lain terusik @ terasa
di harap korang semua xde la ye memendam rasa
tapi kalo korang pendam jugak nanti leh berkulat tau dak....
ok sebenarnya memang saya bukan blogger yang hebat
tapi follower saya yang 30 tu sangat hebat
terima kasih sangat2
biarpun " baru " 30 orang tapi saya tetap hepi sebab sebenaknya saya ada ramai silent reader,
saya x perasan sorang2 sebab kalo ada kelapangan saya check di Google statistic.
Korang yang silent reader jadilah louder reader, baru best..

ok sebab tahun ni tahun baru
secara klise nya nak jugak sharing caring ngan hampa semua AZAM baru dia tahun baru
jom check list :-

1 - Yang paling pertama dan utama, saya nak menumpukan kepada hubungan saya dengan incik awak untuk menjadi hubungan rasmi, kalo la ber rezeki lebih nak je saya jadi seorang isteri di tahun ini tapi kalo belum masanya jodoh kami, biarlah Allah je yang tahu bila masa yang sesuai itu.

2 - Menghargai semua yang penting dalam hidup - saya rasa semua pun nak macam ni kan
masa berharga dengan keluarga dan tersayang di isi semanfaat yang mungkin, selain dari masa keluarga dan tersayang jugak penting untuk flow hidup yang bahagia selain dari itu WANG memang terpaling penting.
Diharapkan semua yang penting ini di permudah, di perluas di per banyak...amin

3 - Mencuba hidup bersederhana - setiap tahun pun hidup saya serba sederhana, tapi kalo bershopping dah x hengat, jadi tahun ni biarlah membeli ikut keperluan dan kemampuan.

4 - Pekerjaan yang lebih baik dari sekarang.

Rasanya cukuplah sekadar itu yang di rungkaikan, sebabnya manusia ni kalo di beri pilihan nak je buat request melampau-lampau.Kan ? heheh so yang paling penting di sini
korang semua dahulukan perkara yang penting.

mempersembahkan

# cantek x? #


p/s : rasanya nak jugak ubah penampilan, tapi xtau nak mula dari mana....heheheh galak noh!!



2 comments: