DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, January 26, 2012

CNY + Wiken = CUTI



Salam Readers,

Selamat Tahun Baru Cina
baru hegeh nak bagi ucapan.....oke last wiken telah di hadapi dengan penuh kegembiraan
bizi jugak sebab semuanya last minit bagai
ok macam biasa cuti2 panjang ada la kenduri
22 Januari 2012 yang lalu sepatutnya tarikh keramat tapi di sebabkan beberapa sebab family aku bertindak bijak untuk terus delaykan tarikh...alhamdulilah tarikh yang dipilih pun adalah tarikh baik.
oke ce korang tengok ni 


another 1 Week and 3 days ^_^  wink wink wink


oke la so wiken lepas ni kan mak abah decide nak berbincang ngan family members dorang dulu
aku malas nak cakap banyak-banyak sebab tahla dorang mesti rasa super esaited khenns iolls anak sulung jadi dah tentu la dorang nak yang terbaik
oke guys dah bincang dengan family sebelah mak, dorang bersetuju untuk menyeponser kan bahan-bahan mentah buat masak-masak pada hari tersebut
umak aiiii terharuu you...syukur alhamdulilah tp ni la kekdahnya adik beradik ramai
so dah decide lauk pauk semua
balik pulak ke family abah, oke family abah pun berbelas2 jugak sama macam mak
dorang pun sama esaited and syukur sangat semua rasa teruja and tak sabar nak bahagi tugas
my God abah ada PA, hari tu masa nak catat minute meeting mak cik aku yang tukang jadi PA abah
heheheh alhamdulilah semua selesai dengan bagus sekali

last sekali sumbangsih dari mak cik aku nun di KL yang xdpt pulang
ada kerongsang masa nikah dia aku pinjam tok yang carikan...tenkiu tok muah3 ^_^

p/s : ok a few chapter hutangan itu bakal di karang setelah idea dan bahan tersedia...
tenks guys, doakan semua berjalan lancar...amin



1 comment: