DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, February 2, 2012

Update laju-laju Part 6

Salam readers,

seperti yang di janjikan
sebelum aku cuti aku update yer 2 chapter


Hantaran

ok untuk hantaran ni ada banyak benda lagi x setel sebenarnya...and baru esok dan lusa akan last deco hantaran.
so far barang2 deco semua dah ada such as riben lace semua la kan.Nak tunjuk gambaq tak snap la pulak.Nt lepas majlis kita tengok sama2 k.

Catering

Ok bab ni awal2 lagi abah aku dah bising, kalo la sekiranya xde sape nak menolong, abh kata prefer kita amik cater saja.Mak bantah sebab pasti kos dia akan mencecah 4 angka.Then abis bincang2 semua dengan kedua2 belah family mak abah...ada yang nak sponser bahan mentah, tenaga and so on...Ya Allah syukur terima kasih semua...harap2 ikhlas dan makanan cukup untuk semua.Ok final menu :-

Nasi Putih
Dalca daging
Ayam goreng
Ikan masin goreng
(ni semua main dish, tapi maybe mak akan tambah gulai ikan)
ada watermelon (sponser by Tok Yah)

Kuih talam dan bingkang pandan (sponser by kak ct and family + mak teh)
Minumam panas
Minuman sejuk

p/s : wheeeee legaaa rasa tadi ekceli ternampak cik pu3 dia pakai tudung chiffon plain 2 layer kaler peach...im soooooo in luv dgn tudung tu..so dia bagtau p carik kat BJ depan foodcourt hehehehhehe kiosk depan RHB mygod...dah la xdak masa dah..berserah tapi kalo ade ms aku nak jugak2

1 comment:

  1. Kak..nanti jangan lupa bg alamat ke Muna..mana tahu Muna dpt dtg ke? :)

    ReplyDelete