DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, December 5, 2012

Airil Iman yang bijak




Salam readers,

lagi acara apdet secara marathon
hehehe takdelah saje je bila ter tengokkan album ni teringat pulak kat anak sedara incik tunang
yang semakin bijak ni.....hamboih dia

cilok dari FB kak su

ni kejadian semasa kenduri adik akak ipar bila yer tarikhnya...alamak dah lupa
masa ni aku attend tapi sekejap je dengan mak, incik tunang n jiran-jiran incik tunang
kitorang pi asing-asing....tak syiok tak dan nak bermanja-manja....hurmmmm kiri dan kanan tu adik ipar aku
nini dan ira, pada hari kejadian dorang jadi bunga telur gurls...budak berdua nih memang boleh harap hehehe


cilok dari FB kak su

ni malam berinai kak su(kakak ipar) dengan adik dia Suria

cilok dari FB kak su

ha ni yang sebenarnya aku nak cter
tentang bakal anak sedara ai yang sorang ni...si airil iman
segak betui dia dengan coat bagai
siap tak mau bukak lagi hahahha budak-budak kan super duper esaited larhhh
dia siap cakap ni wedding dia dengan gurl sebelah tu lagi
btw yang tu balqis kezen dia je pun hahah


cilok dari FB kak su


punya bijak kan posing cute-cute ginih
baru berusia 4 tahun tapi mulut pot pek dia bulehhhh tahannn
hampa tengok la pipi bam bam dia nih
buat aku tak tahan, suka aku cubit
SELALU cubit kalu jumpa hehehe dia memang bengang gila la
hehehe

last saturday ri tu, incik tunang jemput aku kat umah , akk ipar n abg ipar nak ajk g night market kat area batu feringgi.  penah mai tak?? 
ok sambung kat entry lain la ek

Opss ikut tajuk cter pasai anak teruna tadi kan.
hehe incik tunang gigih cerita kat aku, masa dia tengah drive, budak kecik ni tanya la

iman : Acaq kita nak pi mana Acaq ??
Pak Chaq aka incik tunang : kita nak pi ambik mak chaq
Iman : tak mau, tak mau, tak mau ( sambil bebai2)

incik tunang cemassss sangat, sambil dok menenangkan budak noti nih dia tanya plak

Pak chaq : awat tak mau amik mak chaq, takkan nak tinggai ?
Iman : tak mau, mak chaq suka cubit pipi iman

Incik tunang punya gelak berdekah-dekah

then bila sampai dalam keta, aku pun selambe je la masuk n macam bese teruih cubit pipi dia, tapi dia still senyum and salam cium tangan (like usual)
incik tunang start la story kat aku pasai hat tadi punya kejadian

teruih aku buat muka merajuk sambil dok monolog sorang-sorang depan Iman

aku : olohhh iman tak suke mak chaq cubit pipi, sory laaaaa (buat nada manja gitew) 
mak chaq mana tau iman tak suke
okeyyy mak chaq janji mak chaq tak buat dah  ( memang tak la kan :p )
yer lah mak chaq tau mak chaq noti, mak chaq buat iman centu

cececcehhhh teruih dia buat muka kesian

***dia angkat tangan surender
dia kata oke oke tak tak...iman tak marah iman tak marah***
(korang dapat bayangkan tak ?)

mak chaq jangan nangeh naaa
soooo sweet kan
budak noti nih

hahahha lepas pada kejadian tu jangan harap lah aku nak stop perbuatan keji tu
pipi bambam macam ni sapa-sapa tengok pun mesti gerammmmmmmmmmm



cilok dari FB kak su

ha tengok ni, pak chaq dia pun kalah kalo suh amik gamaq ceni dengan penuh emosi :P

p/s : ilovehimsodemmuchimuchi

No comments:

Post a Comment