DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, May 1, 2011

Jom berkenalan ngan ex2 boipren cik editor....

Hahahhahahah  sukanya dan bangganya bila berpeluang nak mengnayang depa dlm blog aku....know what depa ni mcm memori aku la zaman skolah dulu...punya la dok menggila bagai dengan depa...padahal depa haram x kenai aku pun....anyway meh tgk sapa......

Khalid Jamlus - Perintis Skuad Olimpik 2000



ekteli ini adalah poto yang di pinjam dr incik gugel...jadi..ada ketika hampa leh nampak ada ketika xleh...ihihi nama pun pinjam kan....

nin dia la hero kesukaan aku....memang dulu2 mati2 sangat2 minat kat dia....apa power dia...hurm...xtau la mebi sbb budak skola kan...



dulu2 ada simpan poto ni tapi xtau la aku letak mana siap letak dalam album lagik kelasss kau !!
sbb dia la aku minat sgt2 bola...tiap2 hari aku check surat habaq bapak aku beli...kot2 kalo ada gambaq dia esok tu sure berlubang punya la paper tu...ihihih betapa fanatik....kan? kan? hampeh + sengal...ada 1 lagi yang membuatkan ke sengalan aku tambah lagi 2 inci....sbb aku potong foto dia yang pose kire paling hensem la kan...aku letak dalam photo frame....hahahha dulu2 mana mampu nak pkai henpon lagi kalo x letak kat wallpaper je la kan...then ari2 pas balik skola tgk frame tu smbil dok feelin lebey2...uhuhuh...

V.Saravanan - Perintis Skuad Olimpik 2000



hero yg di maksudkan itew adalah yang sedang bertongkat itew...xdpt nak cr gambak lain dlm gugel dah...

Tu dia hampa musti x sangka kan...hahahha memg la...memg betui aku suka sangat2 kat saravanan nih...cute apa dia...almaklumla time aku skolah tu bollywood tengah naik...ihihihihi sekali suka la feelin2 lebey kan...since khalid ngan sara ni mcm close kan...erm...so mcm rasa nak amik tau hal dua2 la kan....nak minat pun dua2...penah aku beli 1 majalah ni time tu kebetulan ada cta depa...huish apa lagik kan next day tu berlubang la majalah tu ahha nasib kau la...tau aku boh kat mana??? dulu2 dok boh dalam purse..budak skolah la katakan....ulang lagik skali budak skolah la katakan...memg lawak la...tp tu la kan...sejak tu jugak kerap beli majalah bola sepak....xtau la smpai bila aku tersedaq yang aku sebenaqnya sedang membazir....ihiih

Orang kalo dah minat hampa ckp apa pun aku buat xtau ja....aku kan buat collection gambak depa 2 ni so dok memintak la jugak kat budak2 laki...last2 depa suka sound aku mcm2...eleh ngada la depa xmo bagi tak pa la...uhuhuh tu lah namanya memori...

Freddie Prinze Jr. - Pelakon Luar



Ni la dia poojaan hatiku....xtau pasepa aku minat gila kat dia mebi sbb rupa dia xpun sbb mata dia...auwww menggugat jiwa dan sanubaris ku....

Kenai dia pun sbb dia berlakon 1 muvie ni...



hampa penah x tengok cta ni...ala yang lagu tema dia tu di nyanyikan oleh sixpence none the richer - kiss me...
bes ooo cta ni aku smpai ke la ni dok tengok lagi sbb cta dia bes...salah 1 cd muvie yang paling aku jaga n sayang....ihihihihih ni kira lakonan dia taim muda remaja la...la ni da kawen mana hala dah aih...


hampa tengok ni...x makan ati ka..muka baguih dok marah tapi aku sikit pun xtakut....malah aku cayaq lagi ada la....kalo la incik awak muka marah dia macam ni senangnya ati.....hahhah takut hampa makan ati la....
kalo incik awk muka marah dia memg menakutkan aku...sbb dia lebih banyak mendengar dari bercakap...tapi bila dia lebih bercakap dr mendengar itu adalah amaran tsunami....ihihihih

Ekteli aku nih adalah daripada kalangan orang yang sangat susah nak memuji dan memberi pujian yang IKHLAS....kadang2 tu terpaksan la ka....tapi memg kebarangkalian nak dapat pujian dari aku sangat tipis...Jadi bila aku mula suka pada sesuatu atau pada seseorang tu tandanya memg aku betui2 suka...dan sangat2 suka...serta akan menunjukkan rasa teramat suka ituw....its not easy to be me....ahhahahah

ni 4 orang depa ni pun aku minat jugak la...tapi x la smpai tergila2....

Dato Shah Rukh Khan
(Deni aku minat pasai memg la taim aku skolah tu tengah sangat2 meletup la cta n lagu2 bollywood jadi dia perintis la umpamanya...gila tengok cta Kuch2 Hota Hai dulu menangeh2 hilang ayaq mata oi...)


                

                    Arjun Rampal     
(deni aku pilih sebab dia kacak erm...macho la kot)


                    Shahid Kapoo
(Deni pulak ala2 laki gentle ihihih mcm ada style )




Brian - Westlife
(pasepa aku suka deni...iihih sebab dagu dia terbelah dan dia tinggi macam incik awak...)


hhheheheh itulah sedikit sebanyak dari hakoo untuk hampa......ececeh bila hampa baca mesti hampa pun nak teringat memori zaman skolah kan....

apapun kita siapa pun kita...memori akan sentiasa berada di belakang kita...dan detik yang meneman kita saat ini adalah bakal2 menjadi memori yang akan di tinggalkan....

No comments:

Post a Comment