DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, May 22, 2011

Kebizian yang terlampau....

Salam reader ( melambai2 dengan gaya ucop wilca)......

Hari ni adalah hari yang sangat bizi utk aku........sebab aku masih x siap task utk setting paper exam budak2 tuition....hadoiii nak buat set 1 je pon....saje je dok mendelay...bila buat kje last minit...paham2 la....sebenaknya aku buat peruntukan masa la kunun2 smlm nak setelkan sume...last2 bila dah hadap pesbuk pastuh blogwalking....jangan harap lah nak smbg kje2 terbengkalai.....natijah nya 5,30 pagi tertidow depan lappy.....



Dalam pukui 6 a.m camtuh abah dah terjaga dia dah kejutkan budak malas 2 ekor tu...kejut subuh yer....ok saya tdow sebab cuti ohohhoho.....sambung tdow...kesian abh dia nak berangkat pegi hatyai pagi ni....hepi sgt dan jugak esaited melampau pulak aku tgk ahhahah dok tunjuk kat mak tentatif program....hahaha yg kitorg ni dah xsabo dah....langkah je kaki dia kat tanah sat g kompang pun mula la bunyi hahahah.....


amboi na abah feelin siam nampak.....bila abh tak dak makanya tugas sy otomatik jadi berat....

i am ur lady boss- sekian

Bangun pagi...xde la pagi sangat.....teringat kan baby blue yng dah bersepai dgn taik burung....Jadi berusaha untuk :-

cuci kete sendiri

hahhah pes taim ni aku cuci sendirik....mcm org gila la sekejap.....aku adunkan shampoo keta bersama penggilap tayar....punya la bangang sehingga aku x perasan kan botol penggilap tayar tu telah tertuang dlm bancuhan shampoo....lantak la janji memang kilat r....

lepas je bersiap2 kete tuh bawak mak n adik2 kasik sumbat sume dlm keta.....perjalanan pertama p makan2 sbb apa mak aku kata kita belagak la sari ni...ringan beban aku abh hg x dak leh cuti masak...kesian kat mak...kami pun breakfast merangkap lunch sbb dah bangun pun lewat kan....

 
ramai na....bukan femly haku.....hahhaha

lepas makan sambil pot pet semua mula la tugas sebagai drebar pada hari ini....
pes p hantar si cicak kobin tu nak p tuisyen....

saya pemandu yang sangat berhemah

selamat meng pi belajaq yer cik cicak kobin

lepas tu hantar adik yang kecik tu pulak men bola dengan kelab dia....hahahh padan muka lewat sikit hari ni kapten datang player lain dah bengang dah tgu kapten....

kapten kelab....hahhahahha

lepas tu bawak mak shopping barang2 dapo sat pastu kan seb bek ade tinggal sorg g adik yg leh tolong angkut barang2 masuk kete....

hahha mujur la ...kalo x aku la kene lagik....

lepas tuh antaq balik adik bersama barang2 shopping......and then bawak mak p tengok perabot...saje2 cuci mata heheheh lama sangat kan dok terperap so saje je la....

santekkk lkan????


lepas tu ajak mak lepak kat pelita nasi kandar sat then baru gerak balik umah.....ibu dan anak kalo kuaq jalan2 memg best musti ada benda yang nak di bincang2.........tenkiu mak make my day so bright....


pastuh malam pulun wat kje tuition ...due date dia ahad iaitu next day hahahhahah harap2 komplet....

p/s: Masih tunggu phone call abah....mak risau la plak....





No comments:

Post a Comment