DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, May 12, 2011

Kamoo dan Shaye...part 2

Lama x hapdet....di sebabkan oleh kereje2 yang sgt menimbun dan jugak kes yg tah hape2....tensil sekejap...
bila dok teringatkan setting paper budak2 ni x habes2 lagik....makanya otak aku da tambah sejengkal tebal nya....uhuhuhu adeh lahh...

Ha....nak habak ni isnin lepas aku ada chat fb ngan kak jumie saja la mintak dia suggest kan tips2 perkahwinan lebih meaning kepada persediaan dr segi baju, kaler tema n etc....

Aritu jugak lepas pulang dr bekerja....jumpa school mate...huhuh byk jugak la kami stori mori...lebey kepada peribodi  peribadi la....mula dari situw dia dok tanya aku pasai incik awak...hati rase lain mcm je...mana de ni tau ek.....uhuhuh pastuh dia kata dah hg official kat belog....ahhah terkasima aku memg la kan....uhuhu...ok tenkiu reader....sayang hang.....teruiskan sokong na....

erm minggu ni khamis n jumaat kene training tools baru yang akn kitorg guna...erm...merasa lah rehat sekejap...tapi mslh la bila aku kene tutorial mmg leh ngantuk tahap gaban.....uhuhuh....

macam dah menyimpang jauh kan dgn tajuknya....

adehhh....

okeh selasa malam lepas kami mengedate....xdo la p mana just p makan sebab masa sgt la jeles....lagipun dia ada game malam tu...game apa????



hobi baghu dia.....xleh nak halang lagi dah....terjebak dah kan...uhuhuh aku mula2 payah jugak la nak understand....tp bila makin lama tu makin la paham sebab xmo la asik nak salah paham....kesian kat dia...
dia kata reason dia :-

buleh ???? ahhaha berotot sakan...hahaha pastuh kan pandai pulak dalam diam2 ubi berisi kentang dia dok 

bulleh ??? hhahah apa ekspresi orag len bila si jantan beria bagai loose weight + facial tapi hakuu nan hadooo

mak kesah ke??? dulu2 nak beli

                             
                    baju


                         boxer


                   spec mata


                         jeans


                          kasut

  sume mau tnya sama aku....tapi la ni pandai kowt....sendiri2 je beli pastuh tayang2 baju dia beli n jarang sekali pakai baju yang aku beli....

ada 1 baju aku penah beli kemeja padini smpai hari ni xleh pakai2 lagi....uhuhuhuhuh saiz tidak dapat di muatkan ....uhuhu ampun sayang....

hurm...malam ni pun dia tinggalkan saya sbb pegi game lagik....rindunya.....lama x sembang2....

p/s: mau training lagik esok.....sudah ngantuk.....nite sume...(gaya bajet ramai reader setia...)






No comments:

Post a Comment