DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, May 20, 2011

Hari yang mencabar

Selasa lepas kitorg ( aku + incik awk) dah janji gile nak kuaq setelah lama sgt x kuar dating....hahhaha kigha dating ka..dak kot...erm jumpa sekejap...

pastuh dr pagi aku pun pulun la setelkan keje2 umah sbb aku dah siap aply cuti semata2 nak ngemas umah....jadi sesi perkemasan tu hambik masa 3 hari la jugak...br setel semua...lega sangat...

Then bila dia kol dia suh aku hamik dia....wah banyak cantekkk selalu sgt baby blue murah ati..boleh je g amik n hantar...tp arini sajew nak buat kudukut...." u la pulak datang amik i..hamboi..sian baby blue..."

...baby blue dengan rendah diri nyer...

dok tengah tempek bedak x5 dok melalak nyanyi lagu "soley3" uhhuuhuh lohhh pasepa de ni dok keep on calling...xkan dah xtau umah aku kat mana smpe nak kene kol bagai...

tibe2 dia habak " u amik i kat esso ni...temperature keta i naik la..." wah memang tau....sebal betul...

okehhh saya tidak emosi....saya masih menempek bedak....hahahha dlm hati xrisau pun..ko kedekut sangat kan ko dok lah teman bini nomber 2 tu...sayang kan...ha ahhaha memg gelak keji la ngan aku......

Then dengan sopannya aku bagitau mak abh nak kuaq that day hujan memg bagus sgt la kalo abh bagik kuaq kan...tetiba ja dia xkesah pon...hahha mebi depa tau aku ngan incik awak lamaaaa sgt x jumpe...

hati dok seronok mcm gila....dup dup dap...yap2 yeh...
hurm....benti je tepi tu....tengok oloh2 kecian incik awak dok tepi jalan tunggu aku...ghase cam nak hamek gambak...awas !!! hahah nak cari pasal..muka tengah kesengalan dlm otak dok terpikir RM bakal melayang...muka serius serabut ...



kesian na....then dia mulakan bicara " I lapaq kita makan dulu ek then baru kita pk mslh keta I "

hahaha makan yes2 aku suke makan dulu...tp lepas makan aku tanak join la ikut dia dok memikir mslh itew...hahah kejam.. kesian na...

Masa jumpa tu adalah masa sangat emas...aku suka sangat2...masa tu dapat klarifikasikan diri dia..
Dia yang aku maksudkan itew incik awak la dan aku suka sangat kalo setiap tindakan atau perlakuan dia tu aku manipulate dengan kehidupan harian nanti ...di ulangi nanti....uhuhuhuh....ok.

peh makan2 sume aku drop lagik dia kat esso tempat tinggal kereta dia....



cian kan...erm tah ape dia dok godek2 tetiba dia kalih n sound aku...tolong jgn tambah kemarahan boleh x....eleh2 cool la,,,,mujuq i amik u tau kalo x u lepak kat esso ni smpai pagi...uhhhu



                          ...Kesian usih2 kesian....


hihihi Sekian sahaja entry saya...



p/s: Entry ni di terbitkan dek kerana saya sangat2 kesian dengan dia...

Dia adalah sumone yang sangat2 menjaga saya dengan baik...
Dia juga adalah sumone yang sgt menghormati keluarga saya dan adik beradik sy
Dia jugak adalah sumone yg selalu berada di sisi saya susah dan senang daripada 5 tahun dulu...
xpenah dia jemu pun layan karenah saya...
Dia jugak sumone yang sangat2 sayangkan keluarga dia..dan apa yg saya tahu dia sgp buat ape sahaja demi org2 yang dia sayang...

paling menyentuh hati bila ada orang lalu lalang n mintak sedekah or jual ape2 even xde duit banyak dia akan bg jugak..

Sebab tu saya yakin dia adalah pilihan saya yang terbaik...walopon saya selalu menuduh dia macam2 tapi memg lumrah org bercinta..pasang dan surut...Terima Kasih Allah S.W.T sebab menemukan saya dan dia pada waktu dan saat yang x terduga...amin....

No comments:

Post a Comment