DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, July 31, 2011

Ramadhan luv story part 1

Salam readers...
Isnin ni tanggal 1 Aug 2011 seluruh umat Islam akan memulakan ibadah puasa
Tapi i olls...hurm

hahah ketepikan soalan itew dulu..
sebenaknya
baru tadi post kat FB

"Ramadhan telah menemukan saya dengan incik awak...tengah flashback cerita cinta 5 years back...hihhiih"


meniba ja nak bagitau

Tapi memang betul pun...
Sebenarnya cerita pertemuan kami adalah sgt komplikated
sampaikan future SIL n BIL dok tnya camna hampa kenai
aku buleh tersipu2 malu galak gila
tapi sebenarnya tatau nak habaq macam mana
IA -incik awak
dia pun x story manyak2 pasai dia kata susah la nak ceghita panjang kot

okeh mai sini nak share kat hampa
once upon a time
aku kenai sorg mamat melalui YM chat
masa prektikal dulu memang gigih la dok kat chat room
syok oo ramai kawan
antara yang msh bersahabat
Pidos (yg komen tu la) + hidayah aka PEAH

mamat yang aku kenai tu dia pakai nick name ::: USIN
ahha gilo2 ngayat la time nih
smpai abis pektikal kami still keep in touch
kalo x kat channel kat hp (sms)
so masa tu memang aku single la so bila dok kene ayat selalu bengkak telinga jugak kan
dengan rela ati trima
so kami pun kapel..hubungan kami x lama sbb mamat ni buat hal
dia pinjam duit aku kunun2 cinta mati br keje so buleh la bekap dia sbb dia still blajaq
tetiba 2 bulan sebelum posa
aku dpt sms dr seseorang, org tu slalo nasihatkan aku berhati2 ngan mamat ni
masa tu hubungan aku ngan mamat ni dah agak retak sebab perangai dia macam siyes buat aku melugai
so bila org tu ckp cmtu aku mcm syak suntin wrong sumwhere
so 1 malam tu dia cuba sms lagi
dia kata awak bukan org pertama kene tipu, awak budak baik, lebih baik awak jauhkan diri dr dia..

WThey kan...getar jwa aku

aku reply :::: dah tu kenapa awak nak sebok2 biar lah sy yg kene tipu,ape kene mengenanya dgn awak???
awk tu kawan dia, buleh jadi awak pun penipu macam dia
kenapa sy nak percaya ckp awak??

jeng3







No comments:

Post a Comment