DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, July 31, 2011

Ramadhan luv story part 3

Salam readers,

sambungan entry


then aku dah pikir masak2
Ramadhan berapa aku tak ingat tapi bulan oktober 2006
kitorang dah berjanji nak jumpa , malam tu sempat ag p terawih ngan tini..
Masa semayang terawih aku doa2 la kan wajah dia macam brad pitt...hahhaha
xkose ai...masa tu aku dah tawakal sangat sebab selama kami kenal ni dia memang spesyel gila waktu tu untuk aku so aku xkisah sgt la muka dia tapi dia memang habak dia x ensem...yang x aci tu
dia dah tgk aku kat hp

erm...so balik je terawih tu, teruih aku p tempat aku nak jumpa iaitu di Blok sebelah Blok aku
kaber la...takkan nak jumpa kat bawah blok aku keje naiya
gedebak gedebuk jantung aku laju gila
jeng3



kami pun jumpa, stendat la dia pun bawak kawan,
aku kenai plak kawan dia ex-classmate (fazli) aku masa kat kolej
erm memang senang cterla...aku dok sembang ngan fazli ja la...
org tu terkujat2 ja...masa tu kami dua2 terketaq2,
cehh dalam ati aku kata, buleh la mamat ni xlah buruk sangat tapi nak macam brad pitt tu boleh belah la kan
sedap mata memandang dan dia sangat tinggi uolls
i olls ni sangat terkenal dengan kependekkan dr zaman skol2 dulu
Erm sat saja kami jumpa sebab balik terawih pun dah pukoi bropa
so kami pun bersurai

Lepas dia p aku senyum lebaq2 kat tini, macam nak peluk tini pun ada hehehe
tini kata " puas ati dah ??? mcm mana ??? "
aku balas dengan senyum sajork

balik ja malam tu dapat sms dr org tu
huyooooooo
dia pun kata dia nebes sangat dia kata sorry,mcm gentleman pulak
aku kata xpa la...

on the next2 day pun routine sama,masih caling2 dan sms2
masuk 1 minggu tu, kat opis masa ngah keja,haiyaaaa
sangat xboleh blah, aku kene demam cinta
aku xpenah rasa perasaan macam ni ... memang betui la dalam bahasa novel tu
terawang2, melayang2 hadehh memang layan abis....

so 1 malam di tarikh keramat di bulan oktober
org tu pun mem propose aku malam tu
cewah ala2 suweet ja
Dari panggilan saya-awak dah jadi yani - adi 
pastuh malam tu
bertukaq lagi
ayang - abang memang geli geleman la aku nak start panggilan mcm ni
meremang ase
so takes time la jugak dia nak dengar aku panggil dia abang
tapi skung ni dah jadi I - U
kih3


gitew lah ceritanya....
korang nak tau ape jadi kat mamat gila tu
masa hubungan aku ngan IA -incik awak dah dekat 2 bulan camtue
aku pegi wayang ngan dia then masa on the way nak ke kereta kami telah terserempak ngan mamat gila tu
bayangkan 
muka dia terkujat gila
muka aku op cos la terkujat + marah + meluwattttt
muka IA releks sangat
aku meniba membelok ke kedai majalah tepi tu dan biarkan 2 org laki2 bercakap pasal aku
mamat gila tu tanya kat IA berapa lama dah korang kapel
n best part dia plak yg kata kat IA take a gud care of me....bluweeeekkkk
n dia suh IA bgtau kat aku yg dia mintak maaf buat kat aku dulu camtu
aku nampak IA angguk2 je...dorg bersalam n mamat gila tu blah tinggalkan asap moto je...

Hangen aku, aku marah IA supaya jgn sesekali jumpa mamat gila tu, hate him forever
IA kata yang lepas tu lepas, buka buku baru
- Feel Safe - 


So hubungan kitorg yang bermulanya 5 tahun lepas masih sama seperti 5 tahun lepas,
we olls masih menanti 
we olls harap we olls masih berjodoh
me n him still working on a next stage
just pray for both of us 
hopefully the time will come ASAP


p/s :: thanks readers.....mamat gila tu xpenah lagi aku jumpa dan aku x hadap nak jumpa dia, btw
betul la kata ayat ni 
Allah akan menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat belajar dr kesilapan dan dapat membuat pilihan yang tepat pada masa akan datang.
by rite harus jugak bg credit kat mamat gila tu sebab dia la aku jumpa my MR. Right even thought
tatkala kami berjalan seiringan aku cuma berada di bawah ketiak dia
haiyaaaaaa
but its not so bad

No comments:

Post a Comment