DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, August 1, 2011

Ramadhan 2011 ~ Day 1

salam readers,
Arini ari pertama seluruh umat Islam menunaikan kewajipan untuk berpuasa


ehsan gugel


Macam taun2 sebelum ni
i olls sefamili meniaga kat bazar ramadhan
special menu ::

Nasi Ulam + Asam pedas ikan
(buat sementara waktu blm ada sbb xcukup kakitangan)
::: every year menu ni slalu sold out...mak aku ada regular customer untuk ni :::

Karipap Giant
- Ayam
- Daging
- Sardin
::: Ni pun sama nak2 depa tengok paneh2 kan :::
Popiah Goreng
- Vege
- Ketam
- Udang
::: ni plak sebab variety flavour + dengan sauce dia yang homeade adalah sangat sedap uolls :::

Camna best x menu ???

kalo hampa sume rasa nak try boleh teruih p kat gerai mak aku
bazar ramadan taman tun sardon
sume adalah special
aku rasa yg paling best dan terliuq dan masih evergreen adalah
air tebu
sape agree angkat kaki....ehehhehe

okeh hari ni malang oi xdapat merasa ramadhan 1st
so sat g balik opis cam besa kul 7
dan buat2 berbuka dalam keta la...
hahha
Rindu nak terawih ngan geng terawih
masjid pun dah renovate
katanya siap sepenunhya dlm 15 puasa
paling rindu adalah bubuq lambuk
perghhhhh
memang mari

ok u olls
selamat menjalankan ibadah uolls
jaga mata, mulut dan jgn dok korek idong dengan sengaja
hahahah

p/s : mana geng terawih hilang ????


No comments:

Post a Comment