DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, August 4, 2011

Tika berlabuh di daerah ini

Salam Readers,

hati sedang diruntun rasa lara yang amat sangat

sampaikan hati ini mahu berkata

" saat aku tiba ....aku tak ingin lama
mahu ada di dunia sama
namun biarlah lain dimensinya
mahu berada di paksi yang sama
kerana laluanku kini amat terumbang ambing
tidak seperti mereka
yang laluanya hanya sekadar lurus semata
aku terkapai lagi
sehingga rasa diri sukar sekali untuk meneruskan nafas
yang tinggal hanya sisa kekuatan dalaman
kerana kekuatan luarannya telah terhapus oleh
kehendak-kehendak mereka
yang tidak mahu mengerti
penyiksaan yang aku sedang alami
saat aku pergi
aku merasakan biarlah ia untuk selamanya
agar esok tidak tercampak di arena yang sama
harus menangkis perasaan gundah sendiri
senyum di luar
Tangis di hati
aku perlukan laluan ke dunia yang lain
agar aku bisa terbang bebas seperti
mulanya 
Oh Tuhan
Khabarkan berita gembira padaku
saat matahari mula senyum untuk esoknya."


p/s : korang faham ke??? imaginasi ini terlalu tinggi untuk digambarkan keadaan sebenar

No comments:

Post a Comment