DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, August 19, 2011

Tegor biar bertempat

salam readers,

arini rasa nak berleter 

kamu
yes you memang la kamu xpayah pura-pura alih belakang nak tengok org lain
ye memang kamu
benci kepada kamu
dah memuncak tahap dewa
yer betul permulaan yang baik
tapi xsangka begini sikap kamu
menyesal wehh aku berbaik ngan kamu dulu
kalo tau gini la rupanya sikap asli lagi telus kamu

ye betul...
you're good enought
i agree
really3 agree
sebab kau pun agree dan sekeliling agree
aku terpaksa agree
yeaH!!!!
 bluweek
muntah ijau + cokelat yang maha pekat
meLugaI okehhh good enought sbb hang
super PerAsaN okehhh

okeh nak menegur ada caranya
xperlu nak berkias bagai
straight forward la
be gentle
cara kau ni buat aku terpikir sangat2
camna org lain terima kau dlm hidup
heheheh
sebab kau super perasan
hahahahhahahahahahhaahhahahahha
buat i gelak guling-guling
rite???

p/s : camni lah...hidup kita ni adalah pilihan
jangan la kata sifat semulajadi dah mcm ni
 berubah lebih baik sebab sejauh mana kita argue
xkan bawa kita ke mana-mana
nasib kamu la...
-salam ramadhan 19 syukur masih puasa-

No comments:

Post a Comment