DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, August 25, 2011

Meniti 5 hari terakhir ramadhan

Salam readers,
ape kabo sume ?
cewah bajet ramai readers....
xpa pe la
silent readers di luar sana (perasan lagik) silalah menjadi louder reader



Maaf la korang,
andai bahasa dalam blog ni terlalu buat korang rasa mencik
andai aku asik angkat bakul sendiri,
andai asik cter perihal sendiri
andai asik bebel sampah je selalu

sebenarnya
ini adalah buku maya aku
omputih sebut
online diary
hehehehhehehehhehheheheheh
aku pun suke menulih
menulih ni hobi
dulu2 aku tulih kat kertas A4 bergaris
tapi sekarang
aku ada online diary
homaigod
terlalu technology kan ??

Maaf la korang,
sebab i olls manusia besa
kdg2 buat salah
kdg2 buat masalah
hehehe

ok
sempena dekat2 nak raya
nak ucap salam lebaran
buleh gitew
kiranya pre ucapan la
ok nah hamik nih


p/s : dulu - dulu selalu je tulih pecah kaca pecah gelas, heheh tapi bila dah tua2 ni men balas dlm FB je...teknologi oh teknologi

No comments:

Post a Comment