DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, August 1, 2011

Jadual waktu berbuka puasa 2011 ~ Pulau Pinang

Salam readers,

jom nak share ngan korang table untuk panduan waktu berbuka puasa
bagi Seluruh Pulau Pinang saje


kalo nak table seluruh malaysia pulak


semoga korang semua masih stay cool
xmacam aku
dok tengah melelh terleleh tengok udang goreng nestum
pergh....

korang aku nak share blog yang patot di jadikan rujukan kalo korang nk masak
ehheheh


huwarghhhhhhhhhhh

p/s :: selamat berbuka korang...ape menu berbuka nanti?? aku belum tahu sebab buke dlm keta saje, heheh minum.minum saje *_^

No comments:

Post a Comment