DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, July 31, 2011

Ramadhan luv story part 2

Salam readers...
entry sebelum ni


okeh selepas  IA (incik awak aka org itu) terima sms hangen aku kat prev entry
dia macam xnak mengalah
maybe dia memang yakin aku ni budak baik cewah3
so masa ni mamat tu dah xpeduli aku pun
memang sakit la apa yang dia buat kat aku tu pedih gila
at last aku ckp kat dia pls say sumtin if this is the end of our relationship
tapi budak bangang ni tetap buat dunno
sampai kan tiap2 hari aku kene ingatkan dia yang aku masih tunggu jawapan dia
Bodoh gila aku rasa masa tu
double bodoh la...

at the same time org tu still keep on sms me 
sebab dia kata ikhlas tolong aku supaya aku x jd mangsa penipuan dia
huh...aku pun 50-50 la ngan org tu sbb rs xslesa gila sebok je nak jadik hero
but sampai 1 masa tu 
aku yang macam buntu kan selalu la sms ngan org itu semata2 nak tau ape jadi kat mamat gila tu
org tu selalu nasihat aku, dia kata sabar banyak-banyak dalam hidup kita
kita mesti tersalah buat keputusan tapi x semestinya ini jalan terakhir kita
so banyak lagi la org itu nasihat aku
bila sms ngan dia feel comfortable, mula2 dulu eksen la skit
bayangkan dengan xpernah jumpanya tapi dok sms bagai nak gila
tapi tu sume tolak tepi yang penting aku dah gila ketagih dengar ucapan2 nasihat dia
dekat2 nk masuk ramadhan 2006
dia mula call pulak (maybe he feels the same as me) hahaha
kitorg sembang malam2 gayut2 kat telepon umah..bese kalo gayut2 sampai waktu sahur gilekan
dah jadi routine la kdg2 dia p public phone semata2 nak gayut ngan aku
kadang2 tu plak syiling abes sanggup g tukar syiling semata2 nak ckp dg aku...so lepas babak gayut...mula la gatai nak jumpa masa tu aku xde la feelin macam esaited tapi dup dap la jugak...

Yang paling x boleh belah aku ingat lagi pagi tu lepas gayut tepon 1/2 jam camtu dia kol lagi...
dia kata dia ada depan bus stand kat depan umh aku...
mak ai..esaited aku p ushar kat tingkap...masa tu mak aku tengah perangat makanan sahur, mak aku tanya hg tengok apa kot tingkap tu aku jawab saja nak tengok ujan ka dak...macam nak ujan ja..hahah ayat kaber la tuh...sedagkan dah terang2 xujan



so tibalah masanya yang di nanti2 kan
banyak kali dah dia request nak jumpa, aishhh segan la kot
malu...macam2 la
takut pun ada sebab aku takut lepaih jumpa dia pun lesap
hahah petanda aku x cun di mata dia la tuh
hurm

- blind date -


hari2 pikiaq n kaji secara mendalam
tanya tini besfren aku and dia bagi pendapat jumpa
means aku kene jumpa la sbb kalo xjumpa maknanya xdak ending la ceghita ni...


p/s ::: masa ni aku ngan mamat gila tu lost contact dah...aku dah babai dia dr life aku...

No comments:

Post a Comment